Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-13
Bielsko-Biała: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 330658 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.11.23-8, 33.14.16.00-6, 33.19.90.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 2 - 5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.a) i b) powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 7. Spełnią warunki dodatkowe. - złożą wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania); - zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; - zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego; - przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany Est znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. - dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5, 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr 13, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz b) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz c) oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. d) następujących próbek: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5, 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr 13, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 a) - d) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3 a), 6.a) i b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a), b), c) i d) zostanie odrzucona. Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy ( dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz). 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 7. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 8. Oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 9. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w rozdziale V pkt 7 ppkt d) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Uwaga: Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda je do utylizacji. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 11. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 3 i 5 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz - projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) pisemnie w cenie 15zł +VAT, strona internetowa bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie. Zamawiający dopuszcza również formę faksu pod warunkiem potwierdzenia go niezwłocznie pismem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pakiet zawiera 17 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2A - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki do dobowej zbiórki moczu oraz worki do godzinowej zbiórki moczu sterylne, pakiet zawiera 2 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 2B - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi jednorazowa kaczka męska, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 2C - Wysokociśnieniowy system do drenażu chirurgicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi pojemnik z drenem, pojemnik bez drenu, pakiet zawiera 4 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 3 - Igły, strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły, strzykawki, pakiet zawiera 12 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 3A - Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą strzykawki, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 4 - Igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN oraz Serifix Mini Spike Plus pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą kaniule oraz bezigłowe porty do wielokrotnego wkłucia, pakiet zawiera 5 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 6 - Przyrządy do przetaczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pompy infuzyjnej pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 6A - Przyrządy do przetaczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do 24 godz. wlewów typu Exadrop, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 7 - Pojemniki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki na odpady medyczne, pakiet zawiera 4 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 8 - Odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna, pakiet zawiera 8 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 9 - Rękawy foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 10 - Podkłady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą podkłady, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 11 - Rękawiczki niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki zabiegowe lateksowe, rękawiczki foliowe jednorazowego użytku oraz rękawiczki diagnostyczne nitrylowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 12 - Rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 13 - Rękawiczki lateksowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 14 - Rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowywaniu cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowaniu cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 15 - Sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych, pakiet zawiera 11 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 16 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków - fartuchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi fartuch jednorazowy, sterylny, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 17 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków - ochraniacze na obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa noszy elektryczno-hydraulicznych dla ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.