eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Haczów › Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej na terenie Gminy Haczów, dla wsi Jabłonica Polska (II etap ) i dla wsi Malinówka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-13

Haczów: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej na terenie Gminy Haczów, dla wsi Jabłonica Polska (II etap ) i dla wsi Malinówka.
Numer ogłoszenia: 33066 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej na terenie Gminy Haczów, dla wsi Jabłonica Polska (II etap ) i dla wsi Malinówka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej na terenie Gminy Haczów, dla wsi Jabłonica Polska (II etap ) i dla wsi Malinówka. 2.Wymagania ogólne sporządzenia dokumentacji przedprojektowej i projektowej, W celu wykonania przedmiotu zamówienia oferent zobowiązany jest do : 1.Zakupienia w Starostwie Powiatowym w Brzozowie map do celów opiniodawczych w skali 1: 1000 oraz mapy ewidencji gruntów wsi Jabłonica Polska i Malinówka. 2.Na mapach do celów opiniodawczych a w przypadku ich braku na określonym terenie na mapach ewidencyjnych należy nanieść sieć wodociągową rozdzielczą wg koncepcji (załącznik do przetargu). 3.Wykonawca sporządzi umowy cywilno - prawne na lokalizację sieci wodociągowej wg Wypisu z ewidencji gruntów zakupionej w Starostwie Powiatowym w Brzozowie. Trasę wodociągu należy uzgodnić z właścicielami działek. Wykonawca dokumentacji budowlanej zapewni zaprojektowanie sięgaczy do wszystkich posesji istniejących domów w Jabłonicy Polskiej i Malinówce. Stroną w umowach cywilno - prawnych na lokalizacji wodociągu na działce jest właściciel (władający ) działką i Wójt Gminy Haczów. 4.Wykonawca opracuje kartę informacyjną przedsięwzięcia oraz wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dotyczącą wsi Jabłonica Polska i Malinówka. 5.Na podstawie opinii Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie i opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Brzozowie należy opracować raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. (Opracowanie raportu może być zbędne gdyby w.w organy opiniujące postanowiły inaczej). 6.Po uzyskaniu decyzji środowiskowej Wykonawca opracuje wniosek z załącznikami (zwany materiałami do decyzji) o wydanie przez Wójta Gminy Haczów decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego. Wniosek należy opracować na mapach do celów opiniodawczych w skali 1: 1000 oraz na aktualnych mapach ewidencji gruntów zakupionych z zasobów Starostwa Powiatowego w Brzozowie. Z wnioskiem wystąpi Gmina Haczów. Uwaga! Materiały do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego należy opracować oddzielnie dla każdej miejscowości, tj Jabłonica Polska, Malinówka. 7.Na podstawie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego należy wykonać aktualizację map do celów projektowych w skali 1do 1000 a dla hydroforni i zbiorników wyrównawczych w skali 1 do 500. Uwaga! Obecnie wg Starostwa Powiatowego w Brzozowie aktualność map dla terenów wiejskich ustalono na okres jednego roku. 8.Wykonawca wykona badania techniczne podłoża gruntowego dla odpowiedniej kategorii posadowienia wodociągu i budowli. 9.Wykonawca opracuje projekty budowlane sieci wodociągowej wraz ze sięgaczami oraz informację BIOZ. Oferent uzyska uzgodnienia zaprojektowanej sieci wodociągowej na koszt własny w niezbędnym zakresie. Z wnioskiem o wydanie decyzji pozwoleń wodno - prawnych i wnioskiem o wydanie decyzji na lokalizację wodociągu w drogach publicznych wystąpi Gmina Haczów. 10.Wykonawca przygotuje dla Gminy Haczów wnioski o wydanie decyzji pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Brzozowie a dla drogi krajowej K19 przez Urząd Wojewódzki w Rzeszowie. Kompletne projekty budowlane do pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Gminie Haczów. 11.Wykonawca opracuje projekty budowlane wykonawcze niezbędne dla prawidłowego skosztorysowania i wykonania robót na sieci wodociągowej tj. hydroforni i zbiorników wyrównawczych. 12.Wykonawca przygotuje dla Gminy Haczów zgłoszenie o przystąpieniu do budowy ogrodzeń, placów manewrowych i dróg dojazdowych gminnych do hydroforni i zbiorników wyrównawczych na sieci wodociągowej w Malinówce. 13.Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski szczegółowy i przedmiary robót oddzielnie dla każdej miejscowości, tj. Jabłonica Polska i Malinówka. 14.Wykonawca opracuje specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 15.Całość opracowania należy przekazać Gminie Haczów na nośniku elektronicznym. 16.Protokół przekazania dokumentacji winien zawierać oświadczenie o kompletności dokumentacji oraz oświadczenie o przekazaniu praw autorskich na Gminę Haczów do powielania (kopiowania) dokumentacji bez kosztów dodatkowych w celach realizacji zaprojektowanej inwestycji. 3. Rzeczowy zakres dokumentacji: 1)W skład dokumentacji wejdą: a)projekt budowlany - 5 egz.; + wersja elektroniczna b)projekt budowlany wykonawczy - 5 egz. + wersja elektroniczna c)przedmiar robót - 2 egz.+ wersja elektroniczna d)szczegółowe specyfikacje techniczne - 3 egz. + wersja elektroniczna e)kosztorys inwestorski - 2 egz. + wersja elektroniczna 2)Dokumentacja budowlano-wykonawcza powinna zawierać: a)część opisowo - obliczeniową zawierającą min.: klauzulę o kompletności i przydatności dokumentacji kserokopie uprawnień projektantów i weryfikatorów kserokopie zaświadczeń o przynależności projektantów i weryfikatorów do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, określenie proponowanej technologii robót, zestaw niezbędnych obliczeń do przedmiaru stosownie do rodzaju i zakresu robót projektowanych b)część rysunkową zawierającą wszystkie niezbędne rysunki dla prawidłowej realizacji zadań, c)część kosztorysową: d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagania formalno - prawne 1)Projekt budowlany należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2012 r. poz.462) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 .poz. 984)2)Wykonawca (Projektant) ma obowiązek posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania projektów technicznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 984 ) oraz powinien być zrzeszony w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa.3)Wykonawca projektu technicznego uzyska wszystkie wymagane obowiązującymi przepisami uzgodnienia, warunki i inne dokumenty niezbędne do wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania w/w warunku niezbędne są: a) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa budowlanego nakładają obowiązek ich posiadania , w szczególności koncesji , zezwolenia lub licencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania i wykonania kompletnych dokumentacji budowlanych i wykonawczych sieci wodociągowej o długości min. 4 km ze zbiornikami wyrównawczymi i hydroforniami na które Inwestor uzyskał pozwolenie na budowę. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: a)wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów wyżej wymienionych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli: a) dysponuje lub dysponował będzie sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia. ( minimalne wymagania 1 komputer z oprogramowaniem , 1 drukarka wielkoformatowa. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: a)wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a)dysponuje lub dysponował będzie osobami do wykonania Zamówienia, jako kluczowych specjalistów Wykonawcy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Główny Projektant/Projektanci - winien/winni posiadać: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , wodociągowych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Minimalna ilość osób 1 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: a)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług , kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa mogą dotyczyć: a) osób odpowiedzialnych z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do koordynowania prowadzonych usług, b) danych adresowych wykonawcy, c) wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu, w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa, Możliwa jest również zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem ze w.w zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.