eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie projektu technicznego likwidacji poprzeczni Mina na odcinku od tamy wodnej do tamy T-4 w Kopalni Soli Wieliczka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Wieliczka: Wykonanie projektu technicznego likwidacji poprzeczni Mina na odcinku od tamy wodnej do tamy T-4 w Kopalni Soli Wieliczka.
Numer ogłoszenia: 330677 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego likwidacji poprzeczni Mina na odcinku od tamy wodnej do tamy T-4 w Kopalni Soli Wieliczka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą. Projekt techniczny likwidacji poprzeczni Mina na odcinku od tamy wodnej do tamy T-4 w Kopalni Soli Wieliczka, uwzględniającej metodę iniekcji rurociągowej, zwanej w dalszej części specyfikacji Projektem technicznym, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym. 2. Wykonawca winien posiadać uprawnienie z patentu nr PL 170267 B1 stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ lub licencję do korzystania z przedmiotowego patentu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Dokumentacja projektowa pod nazwą Projekt techniczny likwidacji poprzeczni Mina na odcinku od tamy wodnej do tamy T-4 w Kopalni Soli Wieliczka. 1) Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności: a) cel i zakres prac projektowanych, b) opis budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych rejonu likwidowanych wyrobisk, c) charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych, d) sposoby zabezpieczenia przed zagrożeniami, e) rodzaj i typ obudowy, f) wentylację rejonu robót, g) rodzaj i typ maszyn, urządzeń, instalacji i materiałów, h) sposób likwidacji wyrobiska oraz sposób likwidacji otworów drenażowych D-2 i D-3, i) wpływ likwidowanych wyrobisk na sąsiednie wyrobiska górnicze, j) zasady organizacji pracy i nadzoru robót, k) wnioski i zalecenia, l) przedmiar robót oraz kosztorys ich wykonania, m) załączniki: - mapy wyrobisk górniczych i przekroje w skali 1:1000 z oznaczeniem zakresu likwidowanego wyrobiska, lokalizacji tamy końcowej, - projekt geologiczno techniczny otworów doszczelniających, 2) Wykonany Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo Geologiczne i Górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności § 42 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.). 3) Wykonany Projekt techniczny winien uwzględniać wnioski zawarte w następujących opiniach: a) Opinii ekspertów dotyczącej sprawdzenia prawidłowości zastosowanych rozwiązań związanych z zamknięciem wycieku w poprzeczni Mina w Kopalni Soli Wieliczka, wykonanej przez firmę GeoConsulting w 2008 r. - stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji, b) Opinii dotyczącej zabezpieczenia Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka przed zagrożeniem wodnym ze strony wypływu nr WIV-27 w poprzeczni Mina, wykonanym przez dr hab. inż. Marka Rogoża w styczniu 2009 r. - stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji. 4) Projekt techniczny zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: a) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 4 egzemplarzach, b) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej w 3 egzemplarzach, c) elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF w 3 egzemplarzach. 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym 1) Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 160 godzin. 3) Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji). 4) Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym rozpoczęciu realizacji prac objętych Projektem technicznym co najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Zlecenie wykonania nadzoru autorskiego nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania nadzoru następować będzie pisemnie. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych, wymagających niezwłocznej obecności autora Projektu technicznego na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski obowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania nadzoru autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. 5) Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 20 pobytów na terenie wykonywanych prac. 6) W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: a) uczestniczenia w posiedzeniach specjalistycznych komisji Okręgowego lub Wyższego Urzędu Górniczego powołanych dla oceny Projektu technicznego, b) czuwania w toku realizacji Projektu technicznego, nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Projektem technicznym. W przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Projekcie technicznym, Wykonawca winien kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń, c) uzupełniania lub zmiany Projektu technicznego, d) wyjaśniania Wykonawcy prac, objętych Projektem technicznym, wątpliwości powstałych w toku realizacji projektu, e) udziału w naradach technicznych, w tym w posiedzeniach kopalnianego Zespołu d/s Rozpoznawania i Zwalczania Zagrożeń Naturalnych, f) udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części realizowanych robót według Projektu technicznego oraz odbiorze końcowym. 7) Zmiany lub uzupełnienia Projektu technicznego dokonywane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego w formie aneksu do Projektu technicznego lub wpisu do kart nadzoru autorskiego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XII pkt 2 specyfikacji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie, iż osoby biorące udział w zamówieniu posiadają doświadczenie w projektowaniu likwidacji wyrobisk metodą iniekcji rurociągowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT nastąpi zmiana wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w ten sposób, że do wynagrodzenia netto określonego w § 11 ust. 1, 2 i 3 zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT obliczony według zmienionej stawki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wprowadzającą zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 10.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1,32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych pokój nr A.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.