eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUsługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Grudziądz: Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 330678 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64 270 22, faks 56 64 270 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.01.2016r. do 31.12.2017r. 2. Zakres czynności sprzątania dotyczący utrzymania czystości w biurze GTBS Sp. z o.o., budynkach mieszkalnych oraz niezabudowanych częściach nieruchomości znajdujących się w obrębie wymienionych poniżej obiektów: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Waryńskiego 2 (ilość klatek: 8, ilość kondygnacji budynku: 4 ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 584,11, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 1129,76) 2) ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o., (ilość pokoi: 4, ilość m2: 189,91) 3) ul. Kulerskiego 4 (ilość klatek: 5, ilość kondygnacji budynku: 4 , ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 314, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 291,7) 4) ul. Staruchy 8 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 5) ul. Milczewskiego Bruna 5 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 6) ul. Stachury 6 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 7) ul. Milczewskiego Bruna 7 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 8) ul. Chełmińska 108d (ilość klatek: 9, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + wózkowni: 1012,5, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 588,5 ) 9) ul. Solna 9a (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych +korytarzy: 186,70, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 120,6 ) 10) ul. Chełmińska 108b (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80 , ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6 ) 11) ul. Chełmińska 108c (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca potwierdzi swoje doświadczenie w formularzu głównych usług (Załącznik nr 5) i załączy do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca potwierdzi swoje doświadczenie w formularzu głównych usług (Załącznik nr 5) i załączy do oferty.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.tbs-grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych GTBS Sp. z o.o. przy ul. Kulerskiego 4; ul. Chełmińskiej 108b,c,d; ul. Solnej 9a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Kulerskiego 4 (ilość klatek: 5, ilość kondygnacji budynku: 4 , ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 314, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 291,7) 2) ul. Chełmińska 108d (ilość klatek: 9, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + wózkowni: 1012,5, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 588,5 ) 3) ul. Solna 9a (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych +korytarzy: 186,70, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 120,6 ) 4) ul. Chełmińska 108b (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80 , ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6 ) 5) ul. Chełmińska 108c (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych GTBS Sp. z o.o. przy ul. Milczewskiego Bruna 7; ul. Stachury 6; ul. Milczewskiego Bruna 5; ul. Stachury 8; ul. Waryńskiego 2; ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Waryńskiego 2 (ilość klatek: 8, ilość kondygnacji budynku: 4 ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 584,11, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 1129,76) 2) ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o., (ilość pokoi: 4, ilość m2: 189,91) 3) ul. Staruchy 8 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 4) ul. Milczewskiego Bruna 5 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 5) ul. Stachury 6 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 6) ul. Milczewskiego Bruna 7 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.