Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Grudziądz: Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 330678 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64 270 22, faks 56 64 270 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.01.2016r. do 31.12.2017r. 2. Zakres czynności sprzątania dotyczący utrzymania czystości w biurze GTBS Sp. z o.o., budynkach mieszkalnych oraz niezabudowanych częściach nieruchomości znajdujących się w obrębie wymienionych poniżej obiektów: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Waryńskiego 2 (ilość klatek: 8, ilość kondygnacji budynku: 4 ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 584,11, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 1129,76) 2) ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o., (ilość pokoi: 4, ilość m2: 189,91) 3) ul. Kulerskiego 4 (ilość klatek: 5, ilość kondygnacji budynku: 4 , ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 314, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 291,7) 4) ul. Staruchy 8 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 5) ul. Milczewskiego Bruna 5 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 6) ul. Stachury 6 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 7) ul. Milczewskiego Bruna 7 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 8) ul. Chełmińska 108d (ilość klatek: 9, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + wózkowni: 1012,5, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 588,5 ) 9) ul. Solna 9a (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych +korytarzy: 186,70, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 120,6 ) 10) ul. Chełmińska 108b (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80 , ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6 ) 11) ul. Chełmińska 108c (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca potwierdzi swoje doświadczenie w formularzu głównych usług (Załącznik nr 5) i załączy do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca potwierdzi swoje doświadczenie w formularzu głównych usług (Załącznik nr 5) i załączy do oferty.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.tbs-grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 2
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych GTBS Sp. z o.o. przy ul. Kulerskiego 4; ul. Chełmińskiej 108b,c,d; ul. Solnej 9a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Kulerskiego 4 (ilość klatek: 5, ilość kondygnacji budynku: 4 , ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 314, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 291,7) 2) ul. Chełmińska 108d (ilość klatek: 9, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + wózkowni: 1012,5, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 588,5 ) 3) ul. Solna 9a (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych +korytarzy: 186,70, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 120,6 ) 4) ul. Chełmińska 108b (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80 , ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6 ) 5) ul. Chełmińska 108c (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatnosci faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych GTBS Sp. z o.o. przy ul. Milczewskiego Bruna 7; ul. Stachury 6; ul. Milczewskiego Bruna 5; ul. Stachury 8; ul. Waryńskiego 2; ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Waryńskiego 2 (ilość klatek: 8, ilość kondygnacji budynku: 4 ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 584,11, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 1129,76) 2) ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o., (ilość pokoi: 4, ilość m2: 189,91) 3) ul. Staruchy 8 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 4) ul. Milczewskiego Bruna 5 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 5) ul. Stachury 6 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 6) ul. Milczewskiego Bruna 7 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.