Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Zambrów: Budowa ulicy
Numer ogłoszenia: 3306 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Generała Stefana Kosseckiego wraz z kanalizacją deszczową. Zakres prac obejmuje budowę: - nawierzchni bitumicznej jezdni pow. 1 517,90m2 o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego gr.3cm, o warstwie wiążącej gr.5cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr.20cm; - chodnika pow.285,05m2 jednostronnego po stronie zabudowy z kostki polbruk gr.6cm na podsypce piaskowej ; - kanalizacji deszczowej począwszy od studni D1 w drodze wewnątrzosiedlowej ( odcinek w kier.ul.Bema D1 -DII-do DI został wybudowany ) i w ulicy nowoprojektowanej - kanały z rur PCV,Typu S o średnicach : 315mm dł. 248 m, śr.160 mm dł. 30m;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium o wartości 10 000zł. PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póz.zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 , z dopiskiem: Budowa ulicy Generała Stefana Kosseckiego w Zambrowie 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego- tylko w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 upzp- w formie oryginału dołączonego do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr223,poz.1655 z późniejszymi zmianami), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robota budowlana w zakresie robót drogowych łącznie z budową kanalizacji - o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda. b) wykażą , że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami , w specjalności drogowej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego; c) wykażą , że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami , w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozd.2 pkt.1 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego warunku w rozdz. IV pkt.1 SIWZ 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( załącznik nr 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.IV pkt.2 lit.a. SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane z załącznika nr 2 zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt.IV pkt.2lit.a); 5. Wykaz osób ( załącznik nr 4) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.IV pkt.2 lit. b,c,); 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował przy realizacji zamówienia; 7. Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.IV pkt.2 lit.b); 8. Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.IV pkt.2 lit.c); Informacja dla Wykonawców którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w pkt.2, , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokument, o których mowa w powyższej informacji pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. 4. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu, w takim przypadku winni spełniać następujące wymagania: 1. muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia 2. uznaje się, że wymogi dotyczące potencjału ekonomicznego, finansowego , technicznego, doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie wykonawcy występujący w konsorcjum. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. 6. w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.216.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pokój nr225- II piętro,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Zakup paliwa
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.