Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Biała Podlaska: zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji 2008 z zamontowanym hydraulicznym ładowaczem czołowym
Numer ogłoszenia: 330709 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji 2008 z zamontowanym hydraulicznym ładowaczem czołowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji 2008 z zamontowanym hydraulicznym ładowaczem czołowym. Ciągnik rolniczy o mocy min. 50,5 kW przeznaczony do holowania 2 przyczep rolniczych /wywrotek/ po drogach publicznych oraz do współpracy z maszynami typu rozdrabniacz do gałęzi, kosiarka rotacyjna, skrapiarka, rozsiewacz ciągnikowy RCW-3A, wyposażony w: a/ kabinę dwudrzwiową z otwieraną pokrywą dachu, uchylnym oknem tylnym, dwoma dodatkowymi siedzeniami oraz instalację wentylacji i ogrzewania z nagrzewnicą, b/ silnik cztero-cylindrowy o pojemności skokowej ok. 4000 cm3, o jednostkowym zużyciu paliwa 210÷220 g/ kWh, chłodzony cieczą, wyposażony w filtr powietrza dwustopniowy z wstępnym filtrem odśrodkowym c/ skrzynię biegów o liczbie przełożeń 8/2, d/ układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, e/ dwa niezależne układy hamulcowe /tarczowy mokry i mechaniczny postojowy/, f/ wał odbioru mocy WOM 540 obr./ min niezależny, włączany sprzęgłem głównym, g/ układ hydrauliczny o udźwigu podnośnika min. 1800 kg z trzypunktowym układem zawieszenia narzędzi wg ISO, h/ ogumienie radialne produkcji polskiej z bieżnikiem szosowym o wymiarach: przód 7,50 - 16 8 PR tył 16,9 R 30 i/ sprężarkę powietrza z instalacją sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczep, oraz przewód do pompowania kół, j/ belkę zaczepową z zastrzałami, k/ obciążniki kół tylnych 16,9R30 1 kpl. (2x32kg+6x24kg), l/ wymagany dodatkowo 1 kpl. opon radialnych na przednią oś, ł/ ładowacz czołowy o udźwigu min. 950 kg i wysokości podnoszenia min. 3550 mm wyposażony w: - wysięgnik kpl. z hydrauliką 2 sekcyjną - elektroniczny zespół sterujący 2 sekcyjny - amortyzator hydrauliczny - szuflę uniwersalną o pojemności do 0,55m3. Ciągnik powinien posiadać świadectwo homologacji oraz okres gwarancji minimum 18 miesięcy od dnia dostawy. Termin realizacji zamówienia do 19.12.2008r. Miejsce dostawy - Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A Autoryzowany Serwis gwarancyjny powinien znajdować się w odległości do 40 km od siedziby zamawiającego - Obwód Drogowy Nr 4 w Terespolu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji tzn. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt.1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia /nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. VI niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia / brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty/ : 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty / na załączonym druku / wraz z dołączonym szczegółowym opisem parametrów proponowanego sprzętu - Załącznik Nr 1. /Brak wypełnionego Załącznika Nr 1 będzie traktowany jako niespełnienie wymogów SIWZ/ Dane dotyczące wiarygodności prawnej ,finansowej i technicznej Wykonawcy: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 3. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 4. Zaakceptowane przez Wykonawcę / Istotne postanowienia umowy/ - załącznik Nr 3. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja / dokumenty wymienione w pkt. 2., 3. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 4. winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania . 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 7 . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.7 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok. 6 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A, pok. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania"
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem wysięgnik 5m, kosiarka bijakowa TUZ i szczotka do zamiatania minimum 2m
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.