Ogłoszenie z dnia 2006-06-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sierpc: wymiana pokrycia dachowego na budynkach Szpitala Powiatowego w Sierpcu oraz wymiana docieplenia w części poddasza nieużytkowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Barbara Wojciechowska-Dobies, ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 275 85 54, fax 024 275 26 27, e-mail: zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzozsierpc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana pokrycia dachowego na budynkach Szpitala Powiatowego w Sierpcu oraz wymiana docieplenia w części poddasza nieużytkowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sierpc, ul. Słowackiego 32. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujace wszystkie czynnosci umożliwiajace i mające na celu wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami blacharskimi i elementami wystającymi ponad dach budynku tzn. pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadająych swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane nalezycie (referencje) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont dachu na budynkach szpitala ołącznej powierzchni 3030 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 u.p.z.p. wadium wnoszone w pieniądzu nalezy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego Bank Pekao S.A. I o/Sierpc nr konta: 81 1240 3204 1111 0000 2911 4348 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u p.z.p.; 2. kierownik budów i kierownicy robót branżowych muszą posiadać niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia uprawnienia budowlane / uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, uprawnienia w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz muszą być wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zm.); 3. udziela min 3-letniej gwarancji na wykonane roboty; 4. zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. zatrudniają aktualnie nie mniej niż 50 osób 6. wykażą roczne przychody ze sprzedaży netto produktów nie mniejsze niż 4 min zł.; 7. wykażą zdolność kredytową lub udokumentują posiadanie środków finansowych w wysokości 500 000 zł.; 8. załączą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na kwotę 1 000 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku badania i oceny ofert zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u p.z.p. - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u p.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 6. Informacja dot. zatrudnienia wraz z danymi na temat kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 4 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą pełnić funkcje kierownika budowy i kierowników robót branżowych posiadają wymagane uprawnienia budowlane/ uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, uprawnienia w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia w branży elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (stwierdzenie przygotowania zawodowego) oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z wykonawcą przy realizacji zamówienia; 7. Dane dotyczące podwykonawców - zał. nr 5 do SIWZ; 8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonych w Dziale III SIWZ przedmiarów robót i kosztorysu nakładczego; 9. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 u p.z.p. - zał. nr 2 do SIWZ; 10. Dowód uniesienia wadium; 11. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ; 12. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej 13. w przypadku złożenia oferty wspólnej: a) przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, zakres prac powierzony do wykonywania każdemu z nich, b) przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągnięcia zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. 14. Załączyć bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata. Dla podmiotów których nie obowiązuje bilans - oświadczenie o przychodach ze sprzedaży netto produktów za ostatnie 3 lata. 15. Zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek potwierdzające posiadanie wymaganych środków lub dostępu do linii kredytowej 16. Dokument polisy OC 17. Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi przewidzianymi do wytwarzania na terenie powiatu sierpeckiego (azbest). Dokumenty, o których mowa w pkt 1-6 i pkt 9 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, SPZZOZ, 09-200 Sierpc, ul. Słowackiego 32, pokój zamówień publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Przebudowa ul. Mickiewicza w Sierpcu
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice w m. Gutowo Stradzyno
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Tysiąclecia 33 w Opolu
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.