Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Chorzów: ZP 13/11/2010 Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Pakiet 1: Dostawa tonerów dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Pakiet 2: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Pakiet 3: Dostawa papieru do urządzeń dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 330723 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 13/11/2010 Przedmiotem zamówienia są dostawy: Pakiet 1: Dostawa tonerów dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3: Dostawa papieru do urządzeń dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy: Pakiet 1: Dostawa tonerów dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3: Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2a, 2b i 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Wymagane ilości poszczególnych pozycji w załącznikach są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. 4.Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia określonej w załącznikach 2a, 2b i 2c. 5.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. 6.Załączniki nr 2a, 2b, 2c zawierają wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 7.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 10.Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.11-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a)ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku, dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany ww czynnika cenotwórczego; b)zmian ilościowych poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia określonej w załącznikach 2a, 2b i 2c. 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonywania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Wszystkie zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego obopólnie aneksu. Każda ze stron upoważniona jest do wystąpienia o takie zmiany. 3.Wykonawca po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru oferenta zobowiązany jest do podpisania stosownych umów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4.Wykonawca którego oferta została wybrana, podpisze umowę osobiście bądź upoważni do tego osobę uprawnioną do składnia oświadczeń woli w jego imieniu. Skierowana osoba powinna posiadać dokument potwierdzający pełnomocnictwo. 5.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotówkach. Wymagany termin płatności- 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT po każdorazowej kompletnej dostawie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chorzowie - Oddział Gospodarczy
Chorzów 41-500, ul. dr Józefa Rostka 2
IV piętro, pokój nr 412.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chorzowie - Oddział Gospodarczy Chorzów 41-500, ul. dr Józefa Rostka 2 IV piętro, pokój nr 412.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tonerów dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załączniku 2a do SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producentów drukarek lub równoważne,najwyższej jakości zgodnie z normami krajowymi (np. PN) lub zagranicznymi (np.. DIN) pochodzące z bieżącej produkcji z zastosowaniem nieużywanych podzespołów, wcześniej nie eksploatowane, nie przerabiane, w których pojemniki nie były czyszczone i ponownie napełniane czy uzupełniane. Muszą one pochodzić z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczość. Muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczoych przed otwarciem. . Wykonawca gwarantuje, iż oferowane materiały eksploatacyjne są wolne od usterek , o końcu okresu używalności produktu informuje zapis umieszczony na opakowaniu produktu. Termin ważności dostarczonych materiałów, nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.25-3, 30.19.70.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - II/2024
- "Dostawa materiałów biurowych" Część A - materiały biurowe Część B - materiały plastyczne
- Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. S. Żeromskiego 29
- "Dostawa materiałów biurowych" Część A - materiały biurowe Część B - materiały plastyczne
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2025 roku
- Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.