Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę ciągnika rolniczego wraz z beczką asenizacyjną dla ZGK w Szadku.
Numer ogłoszenia: 330734 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szadku , Starostwo-Szadek 10, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 821 50 25, faks 43 8215 369.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę ciągnika rolniczego wraz z beczką asenizacyjną dla ZGK w Szadku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego oraz beczki asenizacyjnej wraz z obsługą serwisową. W cenę przedmiotu dostawy Wykonawca winien wliczyć obsługę serwisową, dostawę ciągnika wraz z beczką oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego. Przez obsługę serwisową Zamawiający rozumie udzielenie gwarancji, organizowanie przeglądów gwarancyjnych odpowiadającym częstotliwością i zakresem zalecenia producenta, jak również nieodpłatne naprawy gwarancyjne w razie zgłoszenia usterki przez Zamawiającego lub w wypadku pojawienia się takiej konieczności podczas przeglądu gwarancyjnego. Szczegółowe parametry techniczne: A. CIĄGNIK - fabrycznie nowy - homologacja: dopuszczenie do ruchu drogowego, pełne oświetlenie drogowe z lampą błyskową - rok produkcji 2013/2014 - moc silnika: 55- 75 KM - pojemność silnika 2200-4400 - ilość cylindrów: co najmniej 3 - ilość biegów: co najmniej 12 w przód, co najmniej 12 w tył - min. Udźwig podnośnika: 2400 kg - napęd WOM min. 540 obr/min. i 1000 obr/min - instalacja pneumatyczne min. jednoobwodowa - klimatyzowana kabina - hydraulika zewnętrzna min. 2 pary zaworów - zaczep górny (przyczepy) - zaczep dolny - urządzenie do rejestracji czasu pracy i ilości przejechanych kilometrów B. BECZKA ASENIZACYJNA - wersja ramowa, jednoosiowa; - pojemność od 4000- 4300 litrów - wydajność sprężarki min. 4000 lit/min - zbiornik ocynkowany - wyposażona w zawór bezpieczeństwa - hamulec pneumatyczny - wąż ssący o średnicy min. 4 cale i długości 6 m - główna zasuwa spustowa o średnicy min. 4 cale, sterowana hydraulicznie C. GWARANCJA - okres gwarancji min. 24 miesiące ciągnik oraz beczkę asenizacyjną; - czas reakcji serwisu- 48 godziny od chwili zgłoszenia usterki; - maksymalny termin usunięcia usterki- 7 dni od chwili zgłoszenia usterki - w razie konieczności dokonania napraw w serwisie, transport do serwisu oraz z powrotem do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Gwaranta D. DOKUMENTY: Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: - dokument gwarancyjny; - instrukcję obsługi w języku polskim; - dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu; - książka serwisowa.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie przekraczających równowartości 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalne
ul. Starostwo 10
98-240 Szadek
Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą
- "Zakup ciągnika z osprzętem"
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką wysięgnikową
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.