Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Kraków: Bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95 i Pb 98 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie i podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 330742 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95 i Pb 98 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie i podległych Placówek Terenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95 i PB 98 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Krakowie i podległych Placówek Terenowych przede wszystkim na stacjach położonych na terenie miast: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Miechów, Myślenice, Proszowice, Wolbrom, Sucha Beskidzka, Oświęcim, Wadowice, Gorlice, Limanowa, Nowy Targ, Zakopane, Bochnia, Brzesko, Dąbrowa Tarnowska oraz sporadycznie na stacjach na terenie całego kraju. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 09132100- 4. 3.Przewidywana wielkość zamówienia: 1)Sukcesywny zakup paliwa w łącznej szacunkowej ilości: -Pb 95 - 29 000 l/rocznie; 65 250 litrów w okresie trwania umowy -Pb 98 - 2 400 l/rocznie; 5 400 litrów w okresie trwania umowy 2)Liczba samochodów objętych zamówieniem: - 21 samochodów zasilanych benzyną Pb 95, - 1 samochód zasilany benzyną Pb 98..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 P.z.p., tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi; - (spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionym w ust. 9 ppkt 1.4) i 1.5) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują stacjami paliw PB 95 i PB 98 - co najmniej jedną w granicach administracyjnych każdego z miast: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Miechów, Myślenice, Proszowice, Wolbrom, Sucha Beskidzka, Oświęcim, Wadowice, Gorlice, Limanowa, Nowy Targ, Zakopane, Bochnia, Brzesko, Dąbrowa Tarnowska oraz co najmniej jedną stacją w miastach wojewódzkich; stacje są czynne co najmniej w dni powszednie w godz. 6:00-17:00, honorują wystawione przez Wykonawcę karty tankowania oraz posiadają rozwiązania organizacyjno-techniczne pozwalające na bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95 i PB 98 za pomocą kart tankowania zabezpieczonych kodem PIN (spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionym w ust. 9 ppkt 1.6). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p; (spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionym w ust. 9 ppkt 1.1 i 1.7). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na postawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę formularz umowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 3) oryginał lub notarialne poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile upoważnienie to nie wynika z innych złożonych dokumentów; 4) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późń. zm.); 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie o dysponowaniu stacjami paliw, zawierające wykaz stacji z podaniem lokalizacji na terenie kraju, na których istnieje możliwość zakupu paliwa Pb 95 oraz PB 98 - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 5 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w ust. 9 ppkt, 1.5) i 1.7). Pozostałe dokumenty wykonawcy mogą spełnić wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - wielkość stałego upustu w procentach do ceny 1 litra paliwa - 80
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń studenckich i kuchni w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WILIGZ AGH w roku 2025 - DE - dzp. 272-151/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych
- Bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do zbiorników pojazdów i sprzętu należącego do ekoPionki sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025/2026 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.