eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień › Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Strumień: Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 330768 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285966 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. ks. Londzina 58, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570169, faks 0-33 8570169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w oparciu o dokumentację w tym : 1.1 Roboty konstrukcyjno - budowlane obejmujące w szczególności: skucie i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów, - malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie wejścia do kotłowni - drzwi stalowe, - wykonanie wyburzeń oraz nowych ścianek warunkujących prawidłową funkcję pomieszczeń, - osuszenie ścian zewnętrznych z likwidacją zagrzybienia - wymianę wykładzin na całości podłóg, wraz z likwidacją zagrzybienia, - wymiana stolarki okiennej - wykonanie otworów okiennych oraz drzwi wraz z osadzeniem nadproży - wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni umożliwiających wejście na poziom podłogi lokalu, 1.2. Inne roboty zewnętrzne: - wykonanie izolacji ścian fundamentowych z drenażem opaskowym podłączonym do kanalizacji deszczowej, - przełożenie skrzynek gazomierzy kolidujących z otworami okiennymi 1.3. Niezbędne wyposażenie w zakresie instalacji wod - kan, ciepłej wody, gaz( jako prawidłowy należy przyjmować zapis projektu- ogrzewanie gazowe). 1.4. Instalacje elektryczne. 1.5. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych), roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych)...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106045.57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAKTORIA SP.J.M.H SZAFARCZYK, ul. Zawadzkiego 18, 43-252 Golasowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106045.57
  • Oferta z najniższą ceną: 106045.57 oferta z najwyższą ceną: 106045.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.