Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Płock: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratorium MWOMP w Płocku i Oddziału MWOMP w Radomiu oraz sprzętu do próżniowego pobierania krwi dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 330799 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku , ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, faks 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb laboratorium MWOMP w Płocku i Oddziału MWOMP w Radomiu oraz sprzętu do próżniowego pobierania krwi dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do laboratorium MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5 oraz punktu pobrań MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - XV) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Część XVI) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu (Części XVII - XXV) zawiera Załącznik nr 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia: - Nazwa dokumentu potwierdzającego: 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 2. Dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego musi posiadać co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania) - Oświadczenie Wykonawcy 3. Posiadanie na zaoferowany przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) znak CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia - Oświadczenie Wykonawcy w sprawie posiadanych znaków CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 4. Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Załącznika nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ - Wypełniony Załącznik nr 1a lub 1b lub 1c dla danej Części.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa dokumentu potwierdzającego: - Wymagany dokument: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 1a, 1b lub 1c do SIWZ 2. Formularz oferty dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ 3. Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Znak CE lub deklaracja zgodności z normami europejskimi, inny atest, certyfikat, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie posiadania odpowiednich pozwoleń oraz kserokopie dokumentów dopuszczających do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 7. Aplikacje na aparat biochemiczny Fleksor wraz z kartami charakterystyk preparatów niebezpiecznych - Kserokopie aplikacji na aparat biochemiczny Fleksor wraz z kserokopiami kart charakterystyk preparatów niebezpiecznych 8. Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego będzie posiadł co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), 9. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 10. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, Kancelaria pokój Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I odczynniki do koagulologii - aparat KSELMED K - 3002.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I odczynniki do koagulologii - aparat KSELMED K - 3002 - dla MWOMP w Płocku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokładny podział na Części znajduje się w SIWZ Rozdział 3 - Opis przedmiotu zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny podział na Części znajduje się w SIWZ Rozdział 3 - Opis przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.