Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Pabianice: wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 3307 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Zamówienie obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i nabywania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości naniesień roślinnych. Przewidywana ilość operatów ok. 25 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 60 3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności oraz operatów szacunkowych określających obniżenie wartości nieruchomości z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 15 Zadanie nr II 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego, opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 115 2 Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Przewidywana ilość operatów ok. 32 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu miejscowego. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Przewidywana ilość operatów ok. 3 Zadanie nr III Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i innych naniesień budowlanych, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej. 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 15 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze do 500 m3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 10 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej 500 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 5 Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i innych naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych w całkowitej wartości budynków i naniesień. Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia Zadanie nr IV 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej, nakładów ich najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu, udziału w budynkach niemieszkalnych Przewidywana ilość operatów ok. 50 Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca) 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu po 2 egzemplarze operatów szacunkowych. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny w formie płyty CD ( odrębnie dla każdej nieruchomości lub lokalu ).. 3) Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność po upływie 12 miesięcy od daty wykonania operatu ( art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami), jeżeli odpowiada to stanowi faktycznemu 4). Podane ilości operatów szacunkowych są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość operatów szacunkowych uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego. 5) Szczegółowy zakres robót każdorazowo będzie określany w indywidualnych zleceniach. 6) CPV Główny przedmiot 701000002 7) Cena podana w ofercie musi obejmować całkowity zakres prac objęty przedmiotem zamówienia oraz wszelkie prace towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wykonania operatów szacunkowych opisanych w ww. zadaniach dla zapewnienia płynności w bieżącej pracy Urzędu Zamówienie będzie wykonywane w okresie pomiędzy 1.01.2013 a datą podpisania nowych umów z rzeczoznawcami wyłonionymi w trybie przetargu dla wykonywania prac na 2013r. .
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania warunek ten zostanie spełniony jeżeli osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykazują się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potencjał techniczny i sytuacja ekonomiczna i finansowa warunek ten zostanie spełniony jeżeli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z ustawy o gospodarce nieruchomościami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty - załącznik nr 4 2. formularz cenowy - załącznik nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; b) działania siły wyższej; c) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. d) Zamawiający dopuszcza również zmianę w umowie wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami , które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, f) z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron , g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Nieruchomościami ul. Kościuszki 25, 95-200 Pabianice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 09:00, miejsce: u Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: operaty szacunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i nabywania Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości naniesień roślinnych. Przewidywana ilość operatów ok. 25 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Przewidywana ilość operatów ok. 60 3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności oraz operatów szacunkowych określających obniżenie wartości nieruchomości z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej Przewidywana ilość operatów ok. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: operaty szacunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego, opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania Przewidywana ilość operatów ok. 115 2 Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału Przewidywana ilość operatów ok. 32 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu miejscowego. Przewidywana ilość operatów ok. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: operaty szacunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i innych naniesień budowlanych, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej. 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 15 2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze do 500 m3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 10 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej 500 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej Przewidywana ilość operatów ok. 5 Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i innych naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych w całkowitej wartości budynków i naniesień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: operaty szacunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej, nakładów ich najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu, udziału w budynkach niemieszkalnych Przewidywana ilość operatów ok. 50 Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2025 rok
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych trumien do pochówku
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.