To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Morawica: Dostawa środków do mycia, czystościowych, do zmywarek oraz worków foliowych.
Nr sprawy EZP-252-20/2009
Numer ogłoszenia: 330830 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121073 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do mycia, czystościowych, do zmywarek oraz worków foliowych. Nr sprawy EZP-252-20/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do mycia, czystościowych do zmywarek oraz worków foliowych wg asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych - pakiety Nr I do VII, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają właściwości oraz ilość produktów jakie winny być dostarczone sukcesywnie w ciągu jednego roku od daty podpisania umowy. 3.Dostarczane środki muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. 4.Środki do utrzymania czystości i do zmywarek powinny posiadać oryginalne opakowanie producenta. 5.Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet Nr I do Nr VII. 6.Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu roku od dnia zawarcia umowy. 7.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn gospodarczy Szpitala. 8.Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 9.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 10.Sprzedający zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Kupującego ze stosowania środków myjących i konserwujących w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wydania imiennych zaświadczeń o odbytym szkoleniu, i przekazania materiałów szkoleniowych. - dotyczy Pakietu I i Pakietu VI. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na pakiet Nr II, przy czym za artykuł równoważny przyjmuje się zamiennik zaoferowany przez Wykonawcę, obligatoryjnie spełniający wszystkie wyszczególnione przez Zamawiającego dla danego asortymentu właściwości. Nie spełnienie przez artykuł równoważny choćby jednej z nich skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca oferujący artykuł równoważny jest zobowiązany do wskazania: -nazwy producenta tego artykułu oraz -dołączenia do przedkładanej oferty dokumentu z informacją pochodzącą bezpośred-nio od producenta lub z jego oficjalnej strony internetowej, potwierdzającego zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 21.22.13.00 - 21.22.13.00 25.22.21.00 - 25.22.21.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92534.30 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I Środki myjące
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18370.20
- Oferta z najniższą ceną: 18370.20 oferta z najwyższą ceną: 39777.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - Preparaty do mycia i czyszczenia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17178.60
- Oferta z najniższą ceną: 13743.10 oferta z najwyższą ceną: 21276.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - Środki toaletowe - mydło
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
- BIURO HANDLOWE Amed Service Daniel Krawiec, Małgorzata Krawiec, ul. Hauke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5027.00
- Oferta z najniższą ceną: 5027.00 oferta z najwyższą ceną: 8901.10
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET-IV Środki toaletowe - ręczniki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20123.50
- Oferta z najniższą ceną: 20123.50 oferta z najwyższą ceną: 21010.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET-V Worki foliowe na śmieci
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9472.50
- Oferta z najniższą ceną: 9305.40 oferta z najwyższą ceną: 17500.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI - Środki do konserwacji podłóg
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowe INTER-TEAM, ul.Żorska 18 B, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17045.00
- Oferta z najniższą ceną: 17045.00 oferta z najwyższą ceną: 25602.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET VII - Środki do zmywarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5317.50
- Oferta z najniższą ceną: 5317.50 oferta z najwyższą ceną: 15757.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Budowa zadaszeń boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Bilcza i Morawica
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja sieci ciepłowniczej oraz sieci ciepłej wody użytkowej i sieci zimnej wody zasilającej Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu XII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Morawica - część VII
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 1: świadczenie usług fizjoterapeutycznych - masażu leczniczego dla pracowników UMiG w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- Środki czystości
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.