Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 70/2011/PN/12RWT
Numer ogłoszenia: 330838 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 70/2011/PN/12RWT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych w podziale na cztery części. 2. Szczegółowy wykaz części zamiennych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 do przedmiotowego ogłoszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia, były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: Część I zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część II zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki VOLVO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część III zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki OPEL MOVANO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część IV zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. 5. Każda z ofert częściowych będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 7. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu przywołane zostały wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone są części zamienne o równoważnej jakości). 8. Wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 9. Wybrany Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie przedmiotu zamówienia w trakcie transportu i rozładunku. Szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu lub rozładunku obciążają wybranego Wykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, do upływu terminu wykonania umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy polegającej na zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117 (pon. - piąt. 8.00 - 15.00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (pon. - piat. od 08.00 do 09.00 oraz 12.00-15.00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczelka pokrywy zaworów szt. 2. 2. Wahacz zawieszenia (tył, lewy) szt. 1. 3. Wahacz zawieszenia (tył, prawy) szt. 1. 4. Regulator siły hamowania (prawy) szt. 1. 5. Regulator siły hamowania (lewy) szt. 1. 6. Termostat szt. 1. 7. Uszczelka termostatu szt. 1. 8. Uszczelka rury wydechowej szt. 4. 9. Linka sprzęgła szt. 3. 10. Sprzęgło (kpl) szt. 1. 11. Łożysko oporowe sprzęgła szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki VOLVO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzęgło rozrusznika szt. 1. 2. Szczotkotrzymacz szt. 1. 3. Automat rozrusznika szt. 1. 4. Drążek reakc. wahacza szt. 2. 5. Drążek reakc. wahacza szt. 2. 6. Śruba kołnierzowa szt. 8. 7. Podkładka szt. 4. 8. Nakrętka M12x1,25 szt. 8. 9. Śruba M10x1,25 szt. 8. 10. Śruba M10x1,25 szt. 8. 11. Śruba kołnierzowa szt. 4. 12. Podkładka szt. 8. 13. Osłona gumowa szt. 1. 14. Osłona tarczy hamulcowej szt. 2. 15. Osłona tarczy hamulcowej szt. 2. 16. Filtr oleju (wkład) szt. 4. 17. Filtr paliwa szt. 4. 18. Filtr powietrza szt. 4. 19. Filtr kabiny szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki OPEL MOVANO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 7. 2. Filtr powietrza szt. 7. 3. Wkład filtra paliwa szt. 7. 4. Filtr kabiny szt. 5. 5. Klocek hamulcowy (tylny, zestaw) szt. 7. 6. Tarcza hamulcowa (tylna) szt. 10. 7. Przekładnia kierownicza szt. 1. 8. Oś kolumny kierowniczej szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbiornik wyrównawczy szt. 4. 2. Resor przedni 6 piór szt. 6. 3. Uszczelka drzwi szt. 4. 4. Uszczelka osłony silnika szt. 4 5. Chłodnica wody aluminiowa szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.