To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 330965 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4620-98/16: Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie
wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312986
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317383
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14298987700000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 101 21 00 do 03, faks
22 101 21 04, e-mail
roman.bielanski@sinevia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/NDM/4620-98/16: Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SVA/NDM/4620-98/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie w następującym zakresie: ETAP I: 1. Wykonanie ślusarki i stolarki okiennej: a) okno O5 (szt. 2) b) okno O5* (szt. 1) c) okno - O6 (szt. 3) d) okno - O6a (szt. 5) e) okno - O6b (szt. 2) f) okno - O9 (szt. 27) g) okno - O11 (szt. 12) h) okno - O12 (szt. 2) i) okno - O13 (szt. 1) 2. Wymiana ślusarki i stolarki okiennej. 3. Wykonanie i montaż nawiewników okiennych. 4. Dostawa i montaż podokienników PVC. ETAP II: 1. Wykonanie ślusarki i stolarki okiennej i drzwiowej: a) okno OP (szt. 1) b) drzwi DA1 (szt. 2) - KD c) drzwi DA3 (szt. 1) - KD d) drzwi DA6 (szt. 1) e) drzwi DSP (szt. 1) f) drzwi DZ1 (szt. 2) g) drzwi DZ3 (szt. 1) - KD h) struktura S3 (szt. 2) i) ścianka ZS5 (szt. 1) j) ścianka ZS6 (szt. 1) 2. Montaż ślusarki okiennej i drzwiowej z obrobieniem glifów. 3. Wykonanie i montaż rolet. 4. Dostawa i montaż podokienników z konglomeratu. 5. Montaż samozamykaczy. 6. Okno - O10 (szt. 4) UWAGA: Drzwi objęte Systemem Kontroli Dostępu winny spełniać wymagania normy obronnej NO-04-A004 z dnia 14.04.2016 r. - powinny posiadać minimum 3 zawiasy na jedno skrzydło. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT176633.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 201105.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- "Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki."
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.