eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/NDM/4620-98/16Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330965 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4620-98/16: Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312986


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317383


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6, 05100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04, e-mail roman.bielanski@sinevia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/NDM/4620-98/16: Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie - zad. 01336

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SVA/NDM/4620-98/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej w budynku nr 65 w kompleksie wojskowym nr 6077 przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie w następującym zakresie: ETAP I: 1. Wykonanie ślusarki i stolarki okiennej: a) okno O5 (szt. 2) b) okno O5* (szt. 1) c) okno - O6 (szt. 3) d) okno - O6a (szt. 5) e) okno - O6b (szt. 2) f) okno - O9 (szt. 27) g) okno - O11 (szt. 12) h) okno - O12 (szt. 2) i) okno - O13 (szt. 1) 2. Wymiana ślusarki i stolarki okiennej. 3. Wykonanie i montaż nawiewników okiennych. 4. Dostawa i montaż podokienników PVC. ETAP II: 1. Wykonanie ślusarki i stolarki okiennej i drzwiowej: a) okno OP (szt. 1) b) drzwi DA1 (szt. 2) - KD c) drzwi DA3 (szt. 1) - KD d) drzwi DA6 (szt. 1) e) drzwi DSP (szt. 1) f) drzwi DZ1 (szt. 2) g) drzwi DZ3 (szt. 1) - KD h) struktura S3 (szt. 2) i) ścianka ZS5 (szt. 1) j) ścianka ZS6 (szt. 1) 2. Montaż ślusarki okiennej i drzwiowej z obrobieniem glifów. 3. Wykonanie i montaż rolet. 4. Dostawa i montaż podokienników z konglomeratu. 5. Montaż samozamykaczy. 6. Okno - O10 (szt. 4) UWAGA: Drzwi objęte Systemem Kontroli Dostępu winny spełniać wymagania normy obronnej NO-04-A004 z dnia 14.04.2016 r. - powinny posiadać minimum 3 zawiasy na jedno skrzydło. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT176633.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o. ,  ,  ul. Ceramiczna 4 ,  20-150,  Lublin ,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201105.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201105.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201105.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.