Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Nysa: usługa
Numer ogłoszenia: 33097 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa Zespołu Szpitala Miejskiego w Nysie - budowa budynku szpitalnego - Blok łóżkowy. 1.2. Realizacja inwestycji będzie prowadzona w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Biuro Urbanistyczno-Architektoniczne ARPLAN Sp. z o.o. ul. 22 Stycznia 14, 48-304 Nysa Dokumentacja projektowa budowy budynku szpitalnego - blok łóżkowy udostępniona zostanie do wglądu u Zamawiającego. 1.3. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie: - przygotowanie dokumentów przetargowych i przeprowadzenie z udziałem - Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. - przygotowanie umowy do podpisania z wybranym wykonawcą robót budowlanych z udziałem Zamawiającego. b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) analizę i koordynację dokumentacji technicznej, warunków technicznych, kompletu uzgodnień i pozwoleń w zakresie umożliwiającym sprawowanie obowiązków przez inspektorów nadzoru; d) sprawowanie nadzoru zgodnie z wymogami prawa budowlanego; e) przekazanie Generalnemu Wykonawcy przy udziale Zamawiającego terenu budowy; f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; g) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; h) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; i) udział w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego - użytkownika obiektu; j) kontrolowanie rozliczeń budowy; k) sprawdzanie faktur i opisywanie protokołów odbioru robót Generalnego Wykonawcy i podwykonawców; l) prowadzenie bieżącej kontroli ponoszonych kosztów inwestycji m) współpraca z autorskim Biurem Projektów w trakcie realizacji zadania; n) pełnienie funkcji koordynatora robót na budowie; o) przygotowywanie i sporządzanie dla Zamawiającego wszelkich dokumentów, raportów i informacji niezbędnych dla instytucji finansujących przedmiotową inwestycję..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki wynikające z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, warunki te oceniane będą na podstawie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Do potwierdzenia - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia 2.1Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w zakresie inwestora zastępczego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym nad realizacją co najmniej trzech zadań o zakresie porównywalnym do zakresu robót budowlanych, o łącznej wartości co najmniej 20 mln zł, w tym jedno zadanie o wartości min. 10 mln zł. i o kubaturze budynku nie mniej niż 10 tys. m3 w budownictwie użyteczności publicznej - do potwierdzenia dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie ( zł. nr 2 do SIWZ) Przez zadanie o zakresie porównywalnym do zakresu robót budowlanych rozumie się roboty obejmujące budowę lub modernizację obiektu kubaturowego, (budynku użyteczności publicznej zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. nr 75, poz. 690) wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i zagospodarowaniem terenu wokół tego obiektu. 2.2 Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ( zał. Nr 3 do SIWZ) potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności a) Inspektorem nadzoru robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 10 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych lub kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 10 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c) Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 10 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; d) Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 10 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; e) Inspektorem nadzoru robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 10 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; Dopuszcza się aby jeden inspektor nadzoru legitymował się więcej niż jedną grupą uprawnień. Doświadczenie zawodowe powinno być liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia dokumentami: 3.1. sprawozdanie finansowe wykazujące osiągnięcie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006,2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średni przychód roczny w wysokości nie mniejszej niż 300 000,,00 zł (trzysta tysięcy złotych) netto 3.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 1,5 mln zł (jeden milion pięćset tysięcy zł). 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1-3 i dokumentu tj: - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1 - Sekretariat IIIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Mechaniczne sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Grodzka w Nysie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie
- Wykonanie remontu Oddziału Położniczego Szpitala w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 w m. Tylmanowa polegająca na budowie mostu na potoku Ochotnica wraz z dojazdami i budowie ronda na skrzyżowaniu z DP 1637K
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.