Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Warszawa: Prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1: prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-165/2015
Numer ogłoszenia: 330992 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1: prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-165/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych na 2015 r. w podziale na pakiety: Pakiet 1: Prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: Prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1 oraz 2.2 do SIWZ. 3. Dane niezbędne do złożenia oferty: 1) Zamawiającemu przysługują rabaty z tytułu przynależności do następujących konsorcjów: a) Wiley; b) Springer; c) Elsevier; 2) Liczba studentów i pracowników WUM: a) 8989 studentów, b) 482 doktorantów, c) 252 studentów studiów podyplomowych, d) 1595 nauczycieli akademickich, w tym 158 profesorów tytularnych (stan pracowników na 01.10.2015 r.) co należy uwzględnić w kalkulacji cen załączników nr 2.1 oraz 2.2. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: Pakiet 1: 1) dla tytułów zamawianych w wersji on-line, zapewnienia dostępu min. 3 jednoczesnym użytkownikom do danego tytułu poprzez sieć informatyczną Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz portal SSL - VPN. 2) zapewnienia dostępu on-line nie później niż po 4 tygodniach od dnia zawarcia umowy. 3) zapewnienia ciągłego świadczenia usług dostępu on-line z czasem dostępności nie mniejszym niż 95% w skali miesiąca, czasem braku dostępności nie większym niż 5%. Czas braku dostępności obejmuje przerwy lub zawieszenia świadczenia usług, a także planowe prace obsługi technicznej i naprawy dokonywane w takim terminie, aby do minimum ograniczyć Zamawiającemu niedogodność z tym związaną oraz przywrócić dostępność usług w możliwie najkrótszym terminie. 4) dostarczania statystyk wykorzystania poszczególnych tytułów czasopism 1 raz na kwartał. 5) załatwiania formalności (formularze rejestracyjne wydawców, zgłoszenia nr IP). 6) regularnej i terminowej realizacji zamówień Zamawiającego na zasadach określonych umową oraz do koordynowania dostaw wydawnictw pod adres wskazany w § 5 ust. 1; 7) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z importem i sprawami celnymi oraz przeprowadzenia wszelkich z tym związanych formalności, 8) załatwienia reklamacji dotyczących realizacji prenumeraty oraz prowadzenia korespondencji w związku z realizacją zamówienia; 9) informowania o zmianach wydawniczych zamówionych tytułów; 10) w przypadku, jeśli wydawca dołącza wersję on-line bez dodatkowych opłat, wykonawca jest zobowiązany udostępnić ją również bez dodatkowych opłat (dotyczy wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 2.1). Pakiet 2: 1) zapewnienia dostępu on-line nie później niż po 4 tygodniach od dnia zawarcia umowy. 2) zapewnienia ciągłego świadczenia usług dostępu on-line z czasem dostępności nie mniejszym niż 95% w skali miesiąca, czasem braku dostępności nie większym niż 5%. Czas braku dostępności obejmuje przerwy lub zawieszenia świadczenia usług, a także planowe prace obsługi technicznej i naprawy dokonywane w takim terminie, aby do minimum ograniczyć Zamawiającemu niedogodność z tym związaną oraz przywrócić dostępność usług w możliwie najkrótszym terminie. 3) regularnej i terminowej realizacji zamówień Zamawiającego na zasadach określonych umową oraz do koordynowania dostaw wydawnictw pod adresy wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do umowy; 4) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z importem i sprawami celnymi oraz przeprowadzenia wszelkich z tym związanych formalności, 5) załatwienia reklamacji dotyczących realizacji prenumeraty oraz prowadzenia korespondencji w związku z realizacją zamówienia; 6) informowania o zmianach wydawniczych zamówionych tytułów; 7) w przypadku, jeśli wydawca dołącza wersję on-line bez dodatkowych opłat, wykonawca jest zobowiązany udostępnić ją również bez dodatkowych opłat (dotyczy wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 2.2).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty 22.21.20.00 - Czasopisma .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaprzestania wydawania czasopisma przez wydawcę lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia na oferowanych warunkach z obowiązkiem zwrotu wartości prenumeraty, która nie zostanie dostarczona Zamawiającemu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.