Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bystra: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy, do kontaktów: Inspektor ds. zamowień publicznych Danuta Kacprzak, ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 033 4991800, fax 033 4991802, e-mail: zp_szpitalbystra@szpitalbystra.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalbystra.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - Magazyn Medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę igieł, strzykawek, rurek tracheostomijnych. intubacyjnych, fartuchów chirurgicznych, czepków chirurgicznych, masek ochronnych , doustych , twarzowych. cewnikow , oblozenia pola operacyjnego worków oddechowych, aparatów do treningu oddechowego , ukladów oddechowych itp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony formularz asortymentowow-cenowy dla wybranego pakietu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przedmiotem zamówienia jesy dostawa materiałów medycznych j.u. - liczba zadań 32. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż sto tysięcy złotych d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przykładowych dostaw materiałów medycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych stosownymi dokumentami (np. referencjami, opiniami), stwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:15, Soedziba Zamawijącego -aula szpitalna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzydzieści trzy pozycje w pakiecie igły strzykawki kraniki przyrządy do przetoczeń płynów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet nr 2. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sześć pozycji w pakiecie strzykawki do pomp infuzyjnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pięćdziesiąt pozycji w pakiecie cewniki zgłębniki dreny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet nr 4. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Piętnaście pozycji w pakiecie rurki dooskrzelowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwadzieścia trzy pozycje w pakiecie rurki intubacyjne tracheostomijne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: Materiały medyczny j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jedna pozycja w pakiecie przyrząd do transferowania leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycje w pakiecie - maski ochronne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: pakiet nr 8. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycje w pakiecie maski twarzowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: pakiet nr 9. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dziewięć pozycji w pakiecie - czepki ,fartuchy ,siatki chirurgiczne , maska chirurgiczna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Siedem pozycji w pakiecie - czepki, maski oblozenia pola operacyjnego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Siedemnascie pozycji w pakiecie - elektrody EKG papier do EKG , żel do EKG,USG. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwanaście pozycji w pakiecie - łączniki.rurki ustno gardlowe, stazy. ostrze do skalpela itd. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: pakiet nr 13. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Osiem pozycji w pakiecie - ustniki papierowe ,plastikowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: pakiet nr 14. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwanaście pozycji w pakiecie cewniki do embolektormii zestaw do znieczulania igła do znieczulania rurka krtaniowa. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwie pozycje w pakiecie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16. 1) Krótki opis: Matweriały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Cztery pozycje w pakiecie układ oddechowy anestetyczny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Cztery pozycje w pakiecie zestaw do cewnikowania żył. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: pakiet nr 18. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dziwięć pozycji w pakiecie aparat dio przetoczeń płynów , linia próbkowania gazów łącznik. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: pakiet nr 19. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Cztery pozycje w pakiecie osprzęt do noża harmonicznego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwie pozycje w pakiecie płytki remi. pensile. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: dwanaście pozycji w pakiecie -osprzęt do bronchofiberoskopu Pentax. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: pakiet nr 22. 1) Krótki opis: Materialy medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dziesięc pozycji w pakiecie osprzęt do gastroskopu Olympus. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycje w pakiecie osprzęt do bronchoskopu Sthorz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwadzieścia pięć pozycji w pakiecie - zestaw do intubacji oskrzelowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jednna pozycja w pakiecie aparat do treningu oddechowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycji w pakiecie butle szklane dreny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 27 Nazwa: pakiet nr 27. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycje w pakiecie wkłady workowe, pojemniki plastikowe proszek żelujący. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28. 1) Krótki opis: materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jedna pozycjaw pakiecie opaterunek sterylny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Osiem pozycji w pakiecie elektrody EKG do defibrylatora. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 30 Nazwa: pakiet nr 30. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jedna pozycja w pakiecie Elektroda. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 31 Nazwa: pakiet nr 31. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Trzy pozycje w pakiecie narzedzia laparoskopowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32. 1) Krótki opis: Materiały medyczne j.u. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Osiem pozycji w pakiecie płytki stablizacyjne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.