To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 331019 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Stoszowice: Stoszowice: Przebudowa nawierzchni drogi w Lutomierzu działka 385/1 km 0+000-0+365 [INTENSYWNE OPADY DESZCZU LIPIEC 2012 r.].
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315305-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice, krajowy numer identyfikacyjny
89071845500000, ul.
Stoszowice
97,
57213
Stoszowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 164 510, faks
748 181 059, e-mail
budownictwo@stoszowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.stoszowice.pl/
Adres profilu: http://stoszowice.probip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stoszowice: Przebudowa nawierzchni drogi w Lutomierzu działka 385/1 km 0+000-0+365 [INTENSYWNE OPADY DESZCZU LIPIEC 2012 r.].
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RR.271.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem robót budowlanych jest przebudowa nawierzchni drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą nr 385/1 w Lutomierzu gmina Stoszowice. Przebudowę drogi o łącznej długości 365,00 mb , zaprojektowano łącznie ze zjazdami, poboczami i urządzeniami melioracyjnymi. Zakres zamierzonych prac budowlanych na obiekcie: Wykonanie: - robót przygotowawczych: frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozebranie ścianek czołowych przepustu -wykonanie warstw konstrukcyjnych na zjazdach oraz drodze - robót nawierzchniowych : wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno- asfaltowej grubości 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki j/w grubości 4 cm po zagęszczeniu -robót odwodnieniowych: polegających na odtworzeniu i pogłębieniu istniejących rowów, wykonaniu w miejsce uszkodzonych nowych ścianek czołowych dla przepustów, remontu istniejącego przepustu pod zjazdem - robót wykończeniowych : utwardzenie i profilowanie poboczy, uzupełnienie poboczy, ustawienie krawężników betonowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45113000-2,
45233000-9,
45233100-0,
45233120-6,
45233124-4,
45233140-2,
45233141-9,
45233142-6,
45233225-2,
45233220-7,
45232452-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT115235.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 141739,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.