To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 331043 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Zawiercie: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych budowy hali sportowo- edukacyjnej do hipoterapii przy Szkole Podstawowej nr 14 w Zawierciu - Bzowie w ramach zadania pn.: "Budowa hali sportowo- edukacyjnej do hipoterapii przy SP 14."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305723 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309758-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny
51596800000, ul.
ul. Leśna
2,
42400
Zawiercie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 49 41 267, faks
32 67 22 684, e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.zawiercie.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych budowy hali sportowo- edukacyjnej do hipoterapii przy Szkole Podstawowej nr 14 w Zawierciu - Bzowie w ramach zadania pn.: "Budowa hali sportowo- edukacyjnej do hipoterapii przy SP 14."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.99.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową całorocznej hali sportowo-edukacyjnej namiotowej do hipoterapii przy Szkole Podstawowej nr 14 w Zawierciu-Bzowie przy ul. Harcerskiej 46, na terenie działki nr ew. 2331/2 Obręb Bzów. 2. Wykonawca winien sporządzić projekt budowlany, uzyskać wymagane uzgodnienia, przekazać projekty budowlane Zamawiającemu, który wystąpi z wnioskiem do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, po uprawomocnieniu decyzji pozwolenia na budowę wykonać roboty budowlane. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę (mapę do celów projektowych posiada Zamawiający i przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy). 2) Przygotowanie terenu budowy. 3) Wykonanie fundamentów. 4) Wyrównanie nawierzchni wewnętrznej hali. 5) Dostawę i montaż hali namiotowej. 6) Zapewnienie nadzoru autorskiego. 4. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: KONSTRUKCJA HALI NAMIOTOWEJ: 1. Minimalne wymiary hali: długość - 40,00 m, szerokość - 18,00 m, wysokość ścian bocznych - 4,00 m. 2. Konstrukcja dachu i ścian hali stalowa z kształtowników pełnościennych (dopuszcza się inne kształtowniki spełniające normy), zabezpieczonych antykorozyjnie, bez podpór wewnątrz hali, na trwale połączona z gruntem za pomocą stóp fundamentowych o odpowiednich wymiarach. 3. Konstrukcja musi być zgodna z polskimi normami PN oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i dopuszczenia wymagane dla hal namiotowych. 4. Konstrukcja dachu dwuspadowa o kącie nachylenia w zakresie 18° - 30° w celu zapewnienia bezobsługowego użytkowania w okresie zimowym. POSADOWIENIE HALI NAMIOTOWEJ: Prefabrykowane stopy fundamentowe zbrojone o odpowiednich wymiarach (dopuszcza się fundamenty wylewane na mokro). Hala namiotowa winna być posadowiona na istniejącym terenie z wypoziomowaniem podłoża wewnątrz obiektu. POKRYCIE HALI NAMIOTOWEJ: 1) Hala całoroczna. 2) Pokrycie dachu wykonane z materiału PCV w kolorze białym. 3) Pokrycie dachu hali powinno być odporne na pękanie, promieniowanie UV, rozdzieranie, rozciąganie, odbarwienia, zabrudzenia, temperaturę w przedziale od - 30oC do +70oC. Materiał powinien cechować się wysokim wskaźnikiem trudnozapalności. Powłoka powinna być zabezpieczona przeciwgrzybicznie. Materiał powinien być wodoszczelny. 4) Gramatura powłoki dachu nie mniejsza niż 650 g/m2. 5) Ściany hali wykonane z blachy trapezowej t18 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym na etapie opracowania dokumentacji projektowej. 6) W pokryciu ścian zastosować 10 szt świetlików z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym, bezbarwne, o wysokiej wytrzymałości na działanie czynników chemicznych, temperatura robocza: -40°C +120°C 7) Hala wyposażona ma zostać w dwie bramy rozsuwane ręcznie o wymiarach 4mx4m, i 2,5mx3m oraz drzwi. 8) Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty. 5. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Tam gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ w tym PFU. 7. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 8. Podwykonawstwo. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących uczestnictwa podwykonawców określonych we wzorze umowy 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Konstrukcja oraz posadowienie hali musi zapewniać niezbędne warunki do korzystania przez osoby starsze, matki małych dzieci, osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich, bez utrudniających dostęp barier architektonicznych, z dojazdem z poziomu terenu. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 10.1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników Robót byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem prac projektowych oraz czynności realizowanych przez Kierownika Budowy lub Kierowników robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace. 10.3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 3 pkt 1 wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45212200-8,
45212225-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT169538.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 219 924,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.