eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › dostawa dwóch samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33111

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Michałowo: dostawa dwóch samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Robert Żyliński Jarosław Rajecki, ul. Białostocka 70, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7131790, fax 085 7131790, e-mail: rajecki@michalowo.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy; Inne:usługi komunalno-mieszkaniowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Gospodarki Komuanlnej i Mieszkaniowej w Michałowie ul.Białostocka 70, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch używanych sprawnych technicznie samowyładowczych samochodów ciężarowych (wywrotek) jednej marki i jednego typu oraz używanych sprawnych technicznie maszyn budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie ul. Białostocka 70, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty załączniki i dokumenty wymagane przez zamawiajacego, wyszczególnione w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa obejmuje siedem nastepujących zadań: 1. Zadanie nr 1: zakup i dostawa dwóch używanych sprawnych technicznie samowyładowczych samochodów ciężarowych jednej marki i jednego typu. 2.Zadanie nr 2: zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej ładowarki kołowej. 3. Zadanie nr 3: zakup i dostawa sprawnego technicznie używanego walca drogowego. 4. Zadanie nr 4: zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej koparki kołowej. 5. Zadanie nr 5: zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej przyczepy niskopodwoziowej. 6. Zadanie nr 6: zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej spycharki gąsienicowej. 7. Zadanie nr 7: zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej równarki drogowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, które wynosi dla każdego z zadań: 1. Dla zadania nr 1 - 1500 zł, 2. Dla zadania nr 2 - 1500 zł, 3. Dla zadania nr 3 - 1000 zł, 4. Dla zadania nr 4 - 1000 zł, 5. Dla zadania nr 5 - 500 zł, 6. Dla zadania nr 6 - 1000 zł, 7. Dla zadania nr 7 - 1000 zł, 8. Łączna wartość wadium dla całego zamówienia wynosi 7500 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewnijącej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawaca obowiązany jest załączyć do oferty załączniki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowo.ug.gov.pl/zgkim/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:15, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie, ul. Białostocka 70, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Dostawa dwóch używanych sprawnych technicznie samowyładowczych samochodów ciężarowych ciężarowych (wywrotek). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa dwóch samochodów ciężarowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa samochodów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej ładowarki kołowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.25.10. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednej używanej ładowarki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa ładowarki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnego technicznie używanego walca drogowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.24. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednego walca drogowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa walca drogowego do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej koparki kołowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednej koparki kołowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa koparki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej przyczepy niskopodwoziowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.10. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednej przyczepy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa przyczepy do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej spycharki gąsienicowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.21.10. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednej spycharki gąsienicowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa spycharki do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa sprawnej technicznie używanej równarki drogowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.22.10. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa jednej równarki drogowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. stan techniczny 20 6) Informacje dodatkowe: Dostawa równarki drogowej do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.