To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-07
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 331128 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131487 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 2. CPV: 50118110-9 Usługi holownicze; 50118000-5 Usługi w zakresie pomocy drogowej;63712000-3 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego. 3. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: POJAZD - samochodowy, motocyklowy lub inny, CZĘŚCI - samochodowe, motocyklowe,rowery (części rowerowe) oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe samochodowym, motocyklu, rowerze,stanowiącym zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; a. przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b. dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych,motocyklowych, rowerowych oraz załadunek pojazdu, części niezwłocznie po zakończeniu prac przez funkcjonariuszy na miejscu zdarzenia; c. załadunek i rozładunek pojazdu, a także części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; d. zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów niezwłocznie po zakończeniu ich prac i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części; e. holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu (części przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na parking wskazany przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; f. zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; g. Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej Umowy; h. w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonanych usług; i. w trakcie świadczenia usługi przewozu, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie, jako transport; j. w trakcie świadczenia usługi, przejęcie pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej za holowane pojazdy lub ich części, oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia;wykonywanie dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu, części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; l. prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych w okresie minionego miesiąca pojazdów, części. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę holowania/ załadunku, rozładunku w ramach zawartej umowy. 4. Wykonawca,z którym zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 3 na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego Jednostki lub innego upoważnionegofunkcjonariusza KMP/KPP/KP, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją usunięcia pojazdu samochodowego,motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą (zał. nr 2 do umowy); b) zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych w ramach Umowy usług wraz z nr tel.kontaktowych stanowić będzie załącznik do Umowy; c) dojazdu do wskazanego miejsca i przystąpienia dorealizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 60 minut, licząc od momentu uzyskania informacji, o której mowa w pkt. 4 lit. a); d) wykonywania czynności w zakresie usuwania i transportowania pojazdów niezwłocznie i bez zbędnej zwłoki; e) przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/ przewożone pojazdy, a także części oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą; f) zachowania tajemnicy i nieudzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów; g) wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym; h) sporządzania na konieckażdego miesiąca i przekazywania Zamawiającemu w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca, wykazu holowanych/ przewożonych w tym okresie pojazdów, części oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia. 5. Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach pomocy drogowej, akcji humanitarnej czy działań ratunkowych lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w : -tachograf (czas pracy kierowców) - SEPO - system elektronicznego poboru opłat - pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. 6. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 7. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 9. Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 10. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 11. Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. - maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia w danej części. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości zawartej umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w § 6 ust. 3 - 5 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 12. Umowa będzie obowiązywać 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia wykorzystania wartości brutto umowy; 13. Wykorzystanie wartości brutto umowy przed terminem obowiązywania umowy skutkuje jej wygaśnięciem. 14.Przedmiot zamówienia podzielono na 16 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: Część 1: nadzór kompetencyjny:KMP Gorzów Wlkp. Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp., Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica Część 2: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/OGminy: Kostrzyn n/Odrą Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Strzelce Kraj.Gminy: Strzelce Kraj., Zwierzyń, Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP MiędzyrzeczGminy: Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel Część 5: nadzór kompetencyjny: KP SkwierzynaGminy: Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew Część 6: nadzór kompetencyjny: KPP SulęcinGminy:Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz.Gminy:Krosno Odrz., Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo Część 8: nadzór kompetencyjny: KP Gubin Gmina: Gubin Część 9: nadzór kompetencyjny: KPP SłubiceGminy: Słubice, Górzyca, Cybinka, Rzepin, Ośno Lubuskie Część 10: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona GóraMiasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór Część 11: nadzór kompetencyjny: KP SulechówGminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła Część 12: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa SólGminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko,Kożuchów, Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część 13: nadzór kompetencyjny: KPP ŚwiebodzinGminy; Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek Część 14: nadzór kompetencyjny: KPP ŻagańGminy:Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki, Szprotawa, Niegosłowice, Małomice Część 15: nadzór kompetencyjny: KPP ŻaryGminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel Część 16: nadzór kompetencyjny: KPP WschowaGminy; Wschowa, Szlichtongowa, Sława..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Skwierzyna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider Konsorcjum: Pomoc Drogowa Auto-Lider Artur Mejza, Ul. Waszkiewicza 25D,, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
- Auto- Serwis TYMEX Marlena Adamczuk, Ul. Świerczewskiego 132;, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3172,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1610,00
Oferta z najniższą ceną: 1610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3480,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider Konsorcjum: Pomoc Drogowa Auto-Lider Artur Mejza , Ul. Waszkiewicza 25D,, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
- Auto- Serwis TYMEX Marlena Adamczuk, Ul. Świerczewskiego 132;, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12525,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5180,00
Oferta z najniższą ceną: 5180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6339,72
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ratownictwo Drogowe ANHOL, ul. Poznańska 22, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19720,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10197,00
Oferta z najniższą ceną: 10197,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13370,10
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ratownictwo Drogowe ANHOL, ul. Poznańska 22,, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48707,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24766,35
Oferta z najniższą ceną: 24766,35 / Oferta z najwyższą ceną: 36451,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Kuś - Ratownictwo Drogowe "ANHOL"
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Kuś - Ratownictwo Drogowe "ANHOL"
- MAXMAR Piotr Lubin, Marian Dziubałka Spółka Jawna, Ul. Lwowska 8,, 66-004 Racula, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54858,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31824,00
Oferta z najniższą ceną: 31824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39716,70
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Kuś - Ratownictwo Drogowe "ANHOL"
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Kuś - Ratownictwo Drogowe "ANHOL"
- KONSORCJUM: Lider Konsorcjum: Zakład Samochodowy Mechaniczno-Blacharski Ryszard Kuryłło , ul. Reymonta 18,, 67-400 Wschowa , kraj/woj. lubuskie.
- Członek Konsorcjum: Bosch Servis Samochodowy Dariusz Kajca, Ul. Nowy Rynek 2;, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13022,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11295,00
Oferta z najniższą ceną: 11295,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11295,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAXMAR PIOTR LUBIN MARIAN DZIUBAŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAXMAR PIOTR LUBIN MARIAN DZIUBAŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Mechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa Usługi Transportowe Leszek Białek, Glisno 4A, 69-210 Lubniewice, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19497,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17115,60
Oferta z najniższą ceną: 17115,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17115,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.