eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceUdzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Mysłowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN.
Numer ogłoszenia: 331146 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290156 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 2.702.070,00 PLN, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek przypadających do spłaty w 2010 roku w kwocie 2. 452.070,00 PLN oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2010 roku w kwocie 250.000,00 PLN. Kredyt podlegać będzie wykorzystaniu poprzez uznanie rachunku budżetu Urzędu Miasta Mysłowice łączną kwotą kredytu, co będzie stanowiło zarówno refundację wcześniej poniesionych, ze środków własnych, wydatków tytułem spłaty rat kapitałowych kredytów oraz pożyczek z WFOŚiGW, jak również pokrycie planowanego na w/w kwotę deficytu budżetu w roku 2010. Podstawą uruchomienia środków w przypadku kwoty 2.452.070,00 PLN będą kserokopie wyciągów bankowych dokumentujących płatności na rzecz poszczególnych kontrahentów tj. banków oraz WFOŚiGW. Natomiast w odniesieniu do kwoty 250.000,00 PLN jedynie pisemna dyspozycja Zamawiającego. Kredyt podlega spłacie w ratach miesięcznych. Całkowita spłata kredytu nastąpi w miesiącu sierpniu 2015 roku zgodnie z harmonogramem spłat określonym w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Od uruchomionego kredytu Zamawiający zapłaci jednorazową prowizję liczoną od łącznej kwoty kredytu tj. 2.702.070,00 PLN w dniu jego uruchomienia przez Wykonawcę. Odsetki od wysokości zadłużenia naliczane oraz spłacane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych. Płatność odsetek następować będzie do 10-ego dnia po zakończeniu okresu obrachunkowego poprzez uznanie kwotą należnych odsetek rachunku kredytowego/ rozliczeniowego przez zamawiającego zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne są w miesiącu sierpniu 2015 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 561576,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 506279,59

  • Oferta z najniższą ceną: 506279,59 / Oferta z najwyższą ceną: 506279,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.