Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-13
Biała Podlaska: Dostawa materiałów opatrunkowych. Sprawa znak: ZP.3520/41/10
Numer ogłoszenia: 331164 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych. Sprawa znak: ZP.3520/41/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 33 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 150,00 PLN; Część 2 - 700,00 PLN; Część 3 - 150,00 PLN; Część 4 -80,00 PLN;Część 5 - 400,00 PLN; Część 6 - 300,00 PLN; Część 7 - 700,00 PLN; Część 8 - 200,00 PLN;Część 9 - 180,00 PLN; Część 10 - 20,00 PLN; Część 11 - 300,00 PLN; Część 12 - 200,00 PLN; Część 13 - 150,00 PLN; Część 14 - 10,00 PLN; Część 15 - 70,00PLN; Część 16 - 900,00 PLN; Część 17 - 280,00 PLN; Część 18 - 400,00 PLN; Część 19 - 300,00 PLN; Część 20 - 130,00 PLN; Część 21 -300,00 PLN; Część 22 - 250,00 PLN; Część 23 - 280,00 PLN; Część 24 - 850,00 PLN; Część 25 - 60,00 PLN; Część 26 - 100,00 PLN;Część 27 - 350,00 PLN; Część 28 -680,00 PLN; Część 29 - 300,00 PLN; Część 30 - 70,00 PLN; Część 31 - 20,00 PLN; Część 32 - 150,00 PLN, Część 33 - 30,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 3) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby objęte częściami: 1, 2, 3, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 24 (poz. 1-4, 6, 7) posiadają klasę IIa lub wyższą, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, potwierdzającego, klasę zaoferowanych wyrobów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 30 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 za zaliczeniem pocztowym - 40 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 83/3428297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe określone w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy (z wyłączeniem § 2 ust. 4 umowy)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza bawełniana niejałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana niejałowa, kl. II a lub wyższa - 21 000 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy gazowe niejałowe kl. II a lub wyższa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompresy włókninowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe niejałowe kl. II a lub wyższa - 8 000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki podtrzymujące opatrunek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Siatka podtrzymująca opatrunek na udo - 1 000 mb; 2. Siatka podtrzymująca opatrunek na głowę - 1 400 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski gipsowe szybkowiążące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania ok. 5 minut - 48 216 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwety operacyjne z gazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna z gazy 4 w. z tasiemką i elementem kontrastowym rtg kl. II a lub wyższa - 24 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lignina rolka - 800 szt., 2. Lignina w arkuszach - 6800 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa bawełn.-wiskoz - 5200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gaza bawełniana jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana jałowa kl. IIa lub wyższa - 16 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompresy włókninowe jałowe wysokochłonne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres włókninowy jałowy wysokochłonny, kl. II a lub wyższa - 3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, kl.IIa lub wyższa- 5500 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kompres gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres gazowe jałowe, kl.IIa lub wyższa - 12000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres gazowe jałowe, kl.IIa lub wyższa - 14000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kompresy gazowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe niejałowe kl. II a lub wyższa - 200 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, kl. IIa lub wyższa - 132 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Folia operacyjna samoprzylepna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna samoprzylepna - 2500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Hypoalergiczne przylepce wółkninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hypoalergiczny przylepiec wółkninowy - 4 900 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Plastry hypoalergiczne włókninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Uniwersalne przylepce tkaninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny przylepiec tkaninowy - 6 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Opaski dziane podtrzymujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane podtrzymujące - 62000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Opaski elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne - 15 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Podkład ginekologiczny niejałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład ginekologiczny niejałowy - 5000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do zamykania ran wzmocnione - 1 500 szt, 2. Opatrunki sterylne przezroczyste do zabezpieczeń wkłuć i mocowania cewników centralnych - 4 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opatrunki z wółkniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Antyseptyczne opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z chlorheksydyną 0,5 % - 7100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Opatrunki jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki jałowe przezroczyste do zabezpieczeń wkłuć - 58000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Gąbki hemostatyczne kolagenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka hemostatyczna kolagenowa - 850 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Podkłady podgipsowe syntetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Opatrunek jałowy z włókien alginianów wapnia w formie tamponady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy z włókien alginianów wapnia w formie tamponady - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Opatrunek jałowy do ran wymagających aktywnego oczyszczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy do ran wymagających aktywnego oczyszczania - 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Siatki podtrzymujące opatrunek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki podtrzymujące opatrunek na klatkę piersiową - 500 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawy paliwa w formie tankowania w podziale na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa wyrobów do operacji witrektomii tylnej kompatybilnych z aparatem Megatron S4 oraz innych akcesoriów, retraktorów tęczówkowych, pierścieni napinających torebkę (...) w podziale na 4 części.
- Dostawa spirali embolizacyjnych obwodowych, systemów do zamykania dostępów naczyniowych, akcesoriów do aparatu do znieczuleń Damece MRI 508 do użytku w pracowni (...) w podziale na 13 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa opatrunków i akcesoriów do podciśnieniowej terapii ran wraz z dzierżawą urządzeń
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- "Dostawa opatrunków dla SP ZOZ w Głubczycach w podzielona na 4 zadania".
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.