To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 331225 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Ludwin: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1.564.242,74 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310428 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin, krajowy numer identyfikacyjny
540601000000, ul.
Ludwin
51,
21075
Ludwin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
0-81 7570901, faks
0-81 7570028, e-mail
ludwin@lubelskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ludwin.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1.564.242,74 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Za.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1.564.242,74 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w tym: 1)Kredyt inwestycyjny złotowy w Banku Ochrony Środowiska, Oddział w Lublinie Umowa Nr 255/11/2010/1144/F/INW z dnia 05.11.2010 r. i aneksy do umowy Nr 1 z dnia 09.02.2012 r., Nr 2 z dnia 15.01.2013 r., Nr 3 z dnia 30.12.2013 r. Nr 4 z dnia 23.03.2015 r., Nr 5 z dnia 22.07.2016 r. spłata w kwocie 1.414.242,74 zł. 2)Kredyt w Banku Spółdzielczym w Cycowie, Oddział w Ludwinie Umowa o kredyt w rachunku kredytowym nr 70000042/JST/3/14 z dnia 30.12.2014 r. i aneks Nr 1 z dnia 31.12.2014 r. spłata w kwocie 150.000,00 zł. Kredyty te będą spłacone przez bank udzielający kredytu po uruchomieniu kredytu w terminach: - 28.10.2016 r. w kwocie 375.475,00 zł. z tego 225.475,00 zł. na konto Nr 46 1540 1144 9114 6401 7532 0007 w Banku Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin i 150.000,00 zł. na konto 41 8191 1055 1007 7000 0042 0011 w Banku Spółdzielczym w Cycowie, Oddział w Ludwinie - 27.01.2017 r. w kwocie 1.188.767,74 zł. na konto Nr 46 1540 1144 9114 6401 7532 0007 w Banku Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. sierpień 2016 r. plus marża bankowa.) 3. Zamawiający przewiduje następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych w 2017 r., 2019 r., 2021 r. i 2023 r. 2) płatność kredytu wraz z odsetkami - 30 stycznia 2017 r. 3) odsetki od kredytu będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2017 159.691,74 30 kwietnia 2017 159.691,74 30 lipca2017 159.691,74 30 października 2017 159.691,74 30 stycznia 2019 25.000,00 30 kwietnia 2019 25.000,00 30 lipca 2019 25.000,00 30 października 2019 25.000,00 30 stycznia 2021 25.000,00 30 kwietnia 2021 25.000,00 30 lipca 2021 25.000,00 30 października 2021 25.000,00 30 stycznia 2023 181.369,00 30 kwietnia 2023 181.369,00 30 lipca 2023 181.369,00 30 października 2023 181.368,00 4. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 5. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366), aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Spłata odsetek w okresie od 30.01.2017 r. do 30 października 2023 r. będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, . 8. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Ludwin. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy znajdują się w BIP na stronie internetowej Gminy Ludwin
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178223.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175253,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUDWIN
więcej: przetargi LUDWIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.