eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszModernizacja istniejącego zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Olkusz: Modernizacja istniejącego zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 33124 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącego zaplecza kuchennego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi wykonanie; 1. Robót budowlanych w zakresie ; - wykonania robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę - wykonania rampy zewnętrznej - roboty murowe (rozbiórka i budowa nowych ścianek) - montażu stolarki drzwiowej - wykonywania podłóg i posadzek - wykonania okładzin ścian , tynków i malowania -wykonanie robót remontowych w piwnicy (przebudowa pomieszczeń i roboty malarskie) -wykonanie remontu wind towarowych i odbiór UDT 2. Robót elektrycznych w zakresie; -wykonania instalacji elektrycznej 3. Robót w zakresie wentylacji mechanicznej 4. Robót w zakresie instalacji: - wykonania robót remontowych w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan) 5. Robót w zakresie wyposażenia kuchni /urządzenia i meble/ 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 7 Roboty należy wykonywać w sposób umożliwiający funkcjonowanie placówki. Z tych powodów ich zakres należy uzgadniać każdorazowo z użytkownikiem. Możliwa konieczność wykonywania części prac po godzinach pracy placówki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ponad to: -Wykonawca do prowadzenia robót jest zobowiązany zapewnić kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. -Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą od 100 000 zł. (warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia; dodatkowo - w przypadku, gdy Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada, dołączy oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przedłoży stosowną polisę przed zawarciem umowy) - Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 podobną robotę budowlaną w zakresie robót remontowych o wartości wykonywanych robót nie mniejszej niż 300 000 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków 6) Zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7) Informacja o zatrudnieniu i kwalifikacjach technicznych pracowników. 8) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych. Warunek uznaje się za spełniony gdy wykonawca wykaże minimum 1 podobną robotę budowlaną w zakresie robót remontowych o wartości wykonywanych robót nie mniejszej niż 300 000 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9) Ksero polisy ubezpieczeniowej lub oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V pkt 2, tiret drugi. 10) Oświadczenie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.