Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Olsztyn: Dostawa środków czystości i akcesoriów do sprzątania
Numer ogłoszenia: 331257 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i akcesoriów do sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości i akcesoriów do sprzątania w 10 pakietach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 34.91.11.00-7, 34.92.84.80-6, 39.22.40.00-8, 39.51.42.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Ulotki informacyjne lub inne dokumenty, w których sprecyzowane są parametry zaoferowanych produktów, z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego właściwości podanych w formularzu cenowym. (Gdy brak jest w ulotkach wszystkich właściwości należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie pozostałych właściwości - należy je wyszczególnić w oświadczeniu) - dotyczy wszystkich pakietów. 2. Karty charakterystyki w systemie REACH oferowanych produktów w języku polskim wydane przez producenta oferowanych produktów - dotyczy pakietów nr 1, 9, 10.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmian postanowień umowy i warunki tych zmian określa wzór umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Środki myjąco - czyszczące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli w aerozolu - 7,5 litra Poz. 2: Mleczko do czyszczenia powierzchni - 200 litrów Poz. 3: Proszek do czyszczenia powierzchni - 200 kg Poz. 4: Pasta do czyszczenia powierzchni - 60 kg Poz. 5: Płyn do szyb na bazie alkoholu w rozpylaczu - 150 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Worki plastikowe na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-2: Worki czarne - 45.000 szt. + 100.000 szt. Poz. 3-4: Worki czerwone - 80.000 szt. + 180.000 szt. Poz. 5-6: Worki żółte - 5.500 szt. + 4.500 szt. Poz. 7-8: Worki niebieskie - 45.000 szt. + 130.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Ścierki do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Ściereczki z mikrofibry - 9.600 szt. Poz. 2: Ścierki do podłogi kuchenne - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Ręczniki jednorazowe papierowe, papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Ręcznik składany Z - 15.000.000 listków Poz. 2: Ręcznik rolka - 120.000 mb Poz. 3: Papier toaletowy - 75.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kosze na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-2: Kosz na odpady - 80 szt. + 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Sprzęt do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Wózek do sprzątania z ramą - 4 szt. Poz. 2: Wyciskarka szczękowa (prasa) - 8 szt. Poz. 3-4: Wiaderka do wózka serwisowego - 10 szt. + 10 szt. Poz. 5: Klipsy (zaczepy zapinki) do mocowania worków na ramach - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Akcesoria do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-2: Pady do automatów czyszczących - 140 szt. + 30 szt. Poz. 3: Znaki ostrzegawcze - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Mopy, nakładki na mopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Nakładki na mopy - kieszeniowe - 1.200 szt. Poz. 2: Mopy - kij i uchwyt (deska) - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Środki do bieżącego mycia powierzchni i sanitariatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Środek do mycia sanitariatów - 1.500 litrów Poz. 2: Uniwersalny środek do mycia powierzchni - 2.250 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Środki do mycia posadzek automatami czyszczącymi i mycia ręcznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1: Pasta w płynie lub emulsja do podłóg z tworzyw sztucznych (PCV, linoleum) niedrewnianych - 450 litrów Poz. 2: Środek z konserwantem do mycia bieżącego - 800 litrów Poz. 3: Intensywny środek doczyszczający - 360 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku magazynowym Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
- Dostawa sprzętu sieci bezprzewodowej wraz z instalacją, konfiguracją i montażem
- Dostawa nici chirurgicznych
- Usługa okresowych przeglądów technicznych urządzeń i instalacji w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - powtórka 2
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa pieluchomajtek
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/22/2025 Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa podkładów, fartuchów, masek, oraz materiałów medycznych i higienicznych dla USDK
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.