To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Podegrodzie: Usługi w zakresie rozprowadzania wody na terenie Gminy Podegrodzie
Numer ogłoszenia: 331420 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287642 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie rozprowadzania wody na terenie Gminy Podegrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje: a) bieżące utrzymanie i eksploatacja sieci i urządzeń wodociągowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2001 r. Nr 72, poz. 747, z późn. zm.) oraz innych aktów prawnych obowiązujących w tym zakresie za wyjątkiem budowy, rozbudowy i modernizacji urządzeń wodociągowych, opracowywania wieloletnich planów rozwoju i modernizacji sieci wodociągowej, b) eksploatacja budynków stacji wodociągowej wraz ze zbiornikami, c) badanie i kontrola jakości dostarczanej wody zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2002 r. Nr 203, poz. 1718) oraz likwidacja odchyleń od normy, d) przekazywanie Zamawiającemu wyników badań, jakości wody niezwłocznie po otrzymaniu wyników badań z laboratorium, w którym wykonywane były badania, e) zapewnienie dostawy wody w sposób ciągły i niezawodny, f) zapewnienie minimalnego ciśnienia zgodnie z §114 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) lub podanego w wydanych warunkach przyłączenia, g) udostępnianie wody z zastępczych punktów poboru oraz pobieranie opłat w sytuacjach określonych w regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, h) niezwłoczne usuwanie awarii wodociągowych na sieci oraz przyłączach do wodomierza włącznie na koszt Wykonawcy, i) przeprowadzanie okresowych (co 6 miesięcy) przeglądów technicznych części budowlanych, mechanicznych oraz instalacyjnych ujęć wody wraz ze sporządzeniem protokołu informującego m.in. o potrzebie remontów lub modernizacji, j) przekazywanie Zamawiającemu protokołu z przeglądu w terminie do 7 dni od daty sporządzenia protokołu, k) kontrola i należyte utrzymanie ustanowionych zgodnie z przepisami stref ochrony ujęcia wody oraz właściwe oznakowanie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 maja 2004 r. w sprawie wzorów tablic informacyjnych o strefie ochronnej ujęcia wody (Dz. U. z 2004 r. Nr 136, poz. 1457, z późn. zm.), l) kontrola i należyte utrzymanie hydrantów (zapewnienie sprawności technicznej), m) kontrola wydajności ujęcia wraz z pomiarem dynamicznego i statycznego zwierciadła wody w studniach stosownie do posiadanych pozwoleń wodnoprawnych, n) kontrola poborów wody określonych w pozwoleniach wodno prawnych, o) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych odchyleniach w wielkościach określonych pozwoleniami wodno prawnymi, p) realizacja pozostałych obowiązków wynikających z pozwoleń wodno prawnych, w tym m.in. odnotowywanie ilości pobieranej wody w odstępach czasowych określonych w ww. pozwoleniach, q) kontrola, analiza i regulacja pracy sieci wodociągowej w celu utrzymania optymalnego układu ciśnień, r) prowadzenie w imieniu Zamawiającego ewidencji kosztów eksploatacji wodociągu (remonty, awarie, materiały, energia) oraz innej dokumentacji związanej z przekazanym mieniem i raz na 6 miesięcy przekazanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych w celu ustalenia prawidłowej eksploatacji wodociągu, s) przekazywanie Zamawiającemu raz na 6 miesięcy zestawienia zużytej energii elektrycznej w poszczególnych miesiącach w rozbiciu na poszczególne liczniki, t) wydawanie warunków w imieniu Zamawiającego na podłączanie się do sieci wodociągowej nowych odbiorców wody po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i przekazanie kopii wydanych warunków Zamawiającemu, u) przygotowywanie w imieniu Zamawiającego dokumentów do odbiorów technicznych i włączeń do sieci wodociągowej nowych przyłączy oraz likwidacja nielegalnych przyłączy, v) bieżąca kontrola nowych odbiorców wody celem ustalenia momentu rozpoczęcia poboru wody i dokonywania regularnych odczytów, w) pisemne informowanie Zamawiającego o realizowanych przyłączach na 7 dni przed ich planowanym wykonaniem w celu sporządzenia właściwej umowy o zaopatrzenie w wodę oraz przekazywanie dokumentów stanowiących załączniki do umowy o zaopatrzenie w wodę (przyłącz nie może zostać wykonany przed podpisaniem umowy), x) udział Wykonawcy w przeglądach i odbiorach końcowych nowych podłączeń oraz ich inwentaryzacja, y) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu protokołu włączenia do sieci wodociągowej nowych odbiorców (wg wzoru), z) wymiana uszkodzonych lub będących w złym stanie wodomierzy i reduktorów wraz z elementami montażowymi (zakupionych przez Zamawiającego) oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza lub reduktora, aa) przekazywanie informacji Zamawiającemu o odbiorcach wody, którzy nie posiadają zamontowanych zaworów zwrotnych antyskażeniowych oraz informowanie odbiorców wody o obowiązku zamontowania takich zaworów, bb) pokrywanie opłat za zużytą energię elektryczną na podstawie faktur VAT wystawianych przez dostawcę energii, cc) całokształt spraw dotyczących napraw gwarancyjnych urządzeń wodociągowych i sieci wodociągowej oraz podpisywanie w imieniu Zamawiającego protokołów napraw gwarancyjnych, dd) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów napraw gwarancyjnych, ee) wykonywanie konserwacji i remontów sieci, urządzeń wodociągowych i obiektów towarzyszących (przez remont rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a nie stanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym), ff) doręczanie umów o dostawę wody oraz aneksów do umów w imieniu Zamawiającego do poszczególnych odbiorców wody, egzekwowanie prawidłowości podpisów na umowach i aneksach (osoby będące stroną umowy) i prawidłowości uzupełnienia umowy oraz dostarczenie podpisanych umów, aneksów przez odbiorców wody do Urzędu Gminy w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia wydania ich Wykonawcy, gg) odczyty stanu liczników u odbiorców wody, co dwa miesiące oraz wystawianie faktur VAT w imieniu Zamawiającego za zużytą wodę i dostarczanie kopii faktur do Urzędu Gminy, hh) wystawianie faktur VAT w imieniu Zamawiającego w przypadku wymiany wodomierzy za zużytą wodę wg stanu na dzień wymiany wodomierza i niezwłoczne dostarczanie kopii faktur do Urzędu Gminy, ii) pobieranie opłat za dostarczoną wodę i wpłata w kasie w Urzędzie Gminy lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia pobrania opłaty od odbiorcy wody (opłaty za dostarczoną wodę w formie gotówki będą pobierane w oparciu o upoważnienie wydane przez Zamawiającego), jj) zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do wystawiania faktur (PSION + drukarka), kk) odczyty stanu liczników na ujęciach wody na koniec każdego miesiąca oraz niezwłoczne przekazywanie tych danych Zamawiającemu, ll) prowadzenie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 14 lipca i 14 stycznia każdego roku aktualizowanej, co pół roku ewidencji zawierającej informację o ilości i jakości pobieranej wody stosownie do ustawy Prawo ochrony środowiska, niezbędnych do ustalenia wysokości opłat za korzystanie ze środowiska, mm) przeprowadzanie kontroli zleconych przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień w sprawach określonych przez Zamawiającego, nn) uczestnictwo oraz składanie wyjaśnień podczas kontroli ujęć wody oraz wodociągów przeprowadzanych przez organy do tego upoważnione oo) pokrywanie opłat związanych ze zwykłym zarządem urządzeniami wodociągowymi, pp) zakup materiałów, osprzętu eksploatacyjnego, BHP, sprzęt p.poż., pierwszej pomocy medycznej, ipt. qq) całodobowe zabezpieczenie obiektów wodociągowych przed dostępem osób trzecich oraz ich nadzór i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, rr) zatrudnienie wykwalifikowanego personelu obsługi wodociągów oraz zapewnienie im warunków pracy zgodnych z Kodeksem Pracy, ss) opracowanie niezbędnych instrukcji i regulaminów zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, BHP, ochrony p.poż., tt) zapewnienie warunków bezpieczeństwa (BHP) wszystkich osób upoważnionych do przebywania w miejscu wykonywania usług, uu) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia z winy Wykonawcy również wobec osób trzecich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 540186.92 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych ŁĄCKO Marian Baran, ul. Górki Zawadzkie 73b, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2,15 zł za 1 m3 sprzedanej wody
- Oferta z najniższą ceną: 2,15 zł za 1 m3 sprzedanej wody oferta z najwyższą ceną: 2,15 zł za 1 m3 sprzedanej wody
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w kierunku miejscowości Rogi"
- "Remont drogi gminnej 293950 K "Do Żwirowni" w km od 0+304 do km 0+980 w miejscowości Brzezna, Gmina Podegrodzie"
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wymiany złóż filtracyjnych w filtrach marki Technol MEDITERRAN znajdujących się w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty
więcej: Przesył wody pitnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.