eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś LęborskaZagospodarowanie komponentów do produkcji RDF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Nowa Wieś Lęborska: Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF
Numer ogłoszenia: 331469 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów sp. z o.o. , Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8624388, faks 059 8624388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, komponentów do produkcji RDF (odpady z grupy 19 12 i grupy 15 01), w tym odbiór i transport tych odpadów, pochodzących ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych wysegregowanych na linii segregacji odpadów Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku. Komponenty do produkcji RDF z grupy 19 12 i grupy 15 01, wysegregowane będą ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. Komponent do produkcji paliwa alternatywnego będzie wydzielany z frakcji >80mm przy pomocy separatora powietrznego frakcji lekkiej. Komponenty do produkcji RDF będą przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w postaci sprasowanej, w kostkach o wymiarach ok. 80cm x 100cm x 110cm, które wiązane będą drutem stalowym. Przewidywana do zagospodarowania ilość komponentów do produkcji RDF w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r. będzie wynosiła 3000Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przewidywanych do zagospodarowania komponentów do produkcji RDF, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Rzeczywista ilość komponentów do produkcji RDF wynikała będzie z bieżących podszyb Zamawiającego. Odbiór komponentów do produkcji RDF odbywał się będzie z terenu Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34. Wykonawca będzie odbierał komponenty do produkcji RDF własnym transportem lub na własny koszt, z terenu w/w obiektu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na teren w/w obiektu Zamawiającego, we własnym zakresie i na swój koszt, kontenerów do zbierania komponentów do produkcji RDF. Załadunek komponentów do kontenerów leży po stronie Zamawiającego. Odbiór komponentów do produkcji RDF odbywał się będzie w dni robocze w godz. Od 7:00 do 15:00. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w Przedsiębiorstwie Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o.o. w Czarnówku, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34 i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym Zamawiającego. Wykonawca, po zakończeniu każdego miesiąca, będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania komponentów do produkcji RDF, na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej karcie przekazania odpadu. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy bilans ważeń odebranych przez Wykonawcę komponentów, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy w PSiPO Sp. z o.o. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla komponentów do produkcji RDF, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych komponentów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w PSiPO Sp. z o.o. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. Dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest co kwartał przekazywać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie o poddaniu odebranych komponentów do produkcji RDF procesowi odzysku lub recyklingu. Wymagania Zamawiającego: 1. Oferowany sposób zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 5 do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z dnia 20 czerwca 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, wydane przez odpowiednie organy w formie decyzji administracyjnych, tj.: a) Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12 i grupy 15 01 b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu 3. Wymienione w punkcie 2 decyzje administracyjne Stanowic będą załączniki do oferty Wykonawcy. 4. Wykonawca musi wskazać w ofercie instalację lub instalacje, w której odebrane komponenty do produkcji RDF będą poddawane procesowi odzysku lub recyklingu. 5. Przepustowość instalacji Wykonawcy powinna wynosić nie mniej niż 10 000Mg/rok. 6. Wykonawca musi przedstawić w ofercie sposób realizacji zamówienia. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Zezwolenie na transport odpadów z grupy 19 12 i grupy 15 01 B) Zezwolenie na odzysk lub recykling odpadów w ilościach, kodzie i na rzecz Zamawiającego zgodnych z SIWZ lub gwarancję odbioru odpadów do odzysku lub recyklingu w formie umowy (promesy lub porozumienia) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) posiadanie minimum 1 jednostki transportowej, która spełnia określone przez Zamawiającego wymogi tzn. jest dostosowana do transportu odpadów oraz posiadać trwałe zabezpieczenia uniemożliwiające zwiewanie lub wysypywanie się odpadów podczas transportu. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1 000 000PLN oraz potwierdzenie opłacenia składki ubezpieczeniowej jeżeli nie widnieje taki zapis na polisie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty b) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia. c) w przypadku konsorcjum dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d) zaakceptowany projekt umowy e) pisemne zobowiązanie podmiotów na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzo-czarnowko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o., 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o., 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.