eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówDostawa preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów infuzyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Węgrów: Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 331495 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, faks 025 7922833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów infuzyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I-Preparaty do żywienia pozajelitowego , Pakiet II- Preparaty do żywienia dojelitowego, Pakiet III- Płyny infuzyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7, 33.69.22.00-9, 33.69.25.00-2, 33.69.25.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających podstawę dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu w Polsce produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r.( tekst jednolity Dz.U. z 2004r Nr 53, poz.533), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 Specyfikacji. 2.Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy. 3.Sporządzony przez Wykonawcę , według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 6 niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający przewiduje ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany stawek podatkowych, wynikające ze zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet I- Preparaty do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aminokwasy 10% , a 500 ml- 10 op. 2. Aminokwasy specjalistyczne w niewydolności nerek , a 500ml- 10 op. 3. Emulsja tłuszczowa 20% MCT/LCT , a 500 ml- 5 op. 4. Dwukomorowy worek do żywienia pozajelitowego do podawania drogą żył centralnych o zawartości azotu 13,6-16 g a 1800 - 2000ml-200 worków 5. Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego do podawania drogą żył obwodowych o zawartości azotu 5,4-5,7g poj. 1400 - 1500ml- 10 worków 6. Trzykomorowy worek do żywienia pozajelitowego do podawania drogą żył centralnych o zawartości azotu 8,1-8,4g poj. a 1500 - 1600ml - 370 worków 7.Zestaw witamin rozpuszczalnych w wodzie i tłuszczach do żywienia pozajelitowego - 600 fiol. 8. Zestaw pierwiastków śladowych do żywienia pozajelitowego a 10 ml- 600 fiol. 9. Fosforany do żywienia pozajelitowego 20 ml, inj. a 1 fiolka- 600 fiol. 10. Witaminy rozpuszczalne w wodzie do żywienia pozajelitowego 10 ml., inj.a 10 fiol- 2 op. 11. Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach 10 ml,inj. a 10 amp.- 2 op. 12. Aminokwasy specjalistyczne w niewydolności wątroby a 500 ml- 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- Preparaty do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nutrison Standard Pack a 1000 ml- 150 op. 2. Nutrison Multi Fibre Pack a 1000 ml- 5 op. 3.Peptisorb , worek , a 1000 ml- 100 op. 4.Przyrząd grawitacyjny Flocare do opakowań typu PACK- 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 5%Glukoza; opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 500 ml - 2000 flakonów 2. 5% Glukoza ; opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 250 ml -1200 flakonów 3. Voluven a 500 m- 50 flakonów 4. 10% Glukoza a 500ml - 1000 flakonów 5. 20 % Glukoza a 500 ml- 50 fakonów 6. Mieszanka 1:1 a 250 ml- 700 flakonów 7. Mieszanka 1:1 a 500 ml-700 flakonów 8. Mieszanka 2:1 a 250 ml- 700 flakonów 9. Dekstran 40 000 j , 10% , a 500 ml - 200 flakonów 10. Dekstran 40 000 j , 10% , a 250 -100 flakonów 11. 20 % Mannitol a 250 ml szklany flakon - 230 flakonów 12. 20% Mannitol a 100 ml szklany flakon - 1200 flakonów 13. Hydroksyetyloskrobia 6% a 500ml- 400 flakonów 14. Płyn Ringera a 500 ml - 50 flakonów 15. Płyn wieloelektrolitowy ; opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 500 ml- 18000 flakonów 16. Płyn wieloelektrolitowy opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 250 ml- 2500 flakonów 17. 0,9 % Natrium chloratum ; opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 500 ml - 15000 flakonów 18. 0,9 % Natrium chloratum ; opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 1000 ml - 500 flakonów 19. 0,9 % Natrium chloratum a 500ml- 50 worków 20. 0,9 % Natrium chloratum opakowanie wolnostojące z 2 niezależnymi, jałowymi portami a 250 ml- 17000 flakonów 21. 0,5 % Metronidazol a 100 ml- 8000 flakonów 22. Agua pro injectione a 500 ml - 4000 flakonów 23. Dekstran 70 000 , 6% , a 500 ml- 30 flakonów 24. Ranigast 0,05 % , a 100 ml- 2000 flakonów 25. 40% Glukoza a 500 ml- 20 flakonów 26.Tetraspen a 500 ml- 20 flakonów 27. 0,9% Natium chloratum do irygacji a 100 ml- 200 flakonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.