Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-07
Poznań: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 331568 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn. Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć zadań. 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) W skład zamówienia wchodzi wykonanie usługi polegającej na oczyszczeniu nawierzchni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych na długości 191.951,0mb oczyszczenie nawierzchni na powierzchni 5 169,50m2. 2) Szczegółowy zakres usług określony został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz Formularzu Cenowym, zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku wystąpienia różnic w ilości usług określonych w Formularzu Cenowym a obmiarem rzeczywistym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w zakresie wynikającym z obmiaru rzeczywistego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym na jedno zadanie: - zmywarko-zamiatarka min. 1 szt., Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 zadanie musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każde zadanie, zgodnie z załączonym wzorem Wykaz sprzętu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamówienie należy realizować nie później niż do dnia 31 października 2014 roku. 2. Termin ustalony w ust. 1 może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług. Jeżeli w trakcie wykonywania usługi Wykonawca natrafił na przeszkody fizyczne lub klimatyczne, jakich mimo swego doświadczenia nie mógł przewidzieć, to ma obowiązek niezwłocznie powiadomić osobę wskazaną przez Zamawiającego sprawującą nadzór nad realizacją zamówienia. Jeżeli osoba sprawująca nadzór nad realizacją usług uzna przedstawioną przez Wykonawcę sytuację za słuszną, to w porozumieniu z Zamawiającym i Wykonawcą ustali przedłużenie terminu wykonania usługi. 3) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn określonych powyżej nie stanowi podstawy zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
V p. pok. 508 - kancelaria
ul. Zielona 8,
61-851 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu V p. pok. 508 - kancelaria ul. Zielona 8, 61-851 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - drogi powiatowe na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - drogi powiatowe na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - drogi powiatowe na terenie gmin: Kórnik, Mosina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych na terenie gmin: Kórnik, Mosina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.