eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójModernizacja instalacji ciepłej wody siarczkowej w zakresie podniesienia ciśnienia w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331577 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Busko-Zdrój: Modernizacja instalacji ciepłej wody siarczkowej w zakresie podniesienia ciśnienia w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302270-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 29052485300000, ul. ul. Gen. F. Rzewuskiego  8, 28100   Busko-Zdrój, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 413 780 332, e-mail przetargi@21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja instalacji ciepłej wody siarczkowej w zakresie podniesienia ciśnienia w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1)przygotowaniu do montażu, adaptacji i montażu 3 szt. zbiorników buforowych o pojemności 500l (zbiorniki używane własność Zamawiającego); 2)dostawie i montażu zestawu pompowego podnoszącego ciśnienie wody wykonanego w wersji odpornej na działanie wody siarczkowej; 3)wykonaniu orurowania i montażu armatury odcinającej, regulacyjnej i odpowietrzająco-napowietrzającej; 4)wykonaniu niezbędnych prac budowlano-montażowych (przekucia, roboty transportowe, izolacja przewodów rurowych i zbiorników, zabezpieczenie przejść p.poż); 5)wykonaniu szafy sterowniczej oraz zasilania elektrycznego zestawu pompowego; 6)wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń oraz odbiór instalacji. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych oraz warunki ich wykonania został określony w: 1)dokumentacji projektowej - zał. nr 1 do SIWZ; 2)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ; 3)pomocniczo przedmiar robót - zał. nr 3 do SIWZ. 3.Wykonywane roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie: 1)od godz. 7-ej do godz. 17-ej; 2)oraz w innych godzinach po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu zgody ze strony Zamawiającego. 4.Wizja lokalna: 1)w celu zminimalizowania ryzyka związanego z faktycznym rozmiarem prac niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz do przygotowania oferty i zawarcia umowy, Zamawiający umożliwia Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia; 2)spotkanie odbędzie się w dniu 26.08.2016 roku w 21 WSzU-R w Busku-Zdroju ul. Rzewuskiego 8 - zbiórka uczestników w bud. OPAL pokój nr 16 o godz. 10:00; 3)Zamawiający podczas wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy udzieli wszelkich informacji doprecyzowujących szczegóły robót budowlanych; 4)uczestnik wizji lokalnej będzie mógł zadawać pytania, a Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp zadane pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami zamieści na swojej stronie internetowej. 5.Materiały i urządzenia równoważne: 1)jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych; 2)wskazane materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają jedynie minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego; 3)materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia; 4)pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów; 5)operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania; 6)posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy; 7)Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8)zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to Wykonawca musi wykazać, że zaproponowane rozwiązania są równoważne względem tych określonych w SIWZ poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia; 9)Zamawiający zweryfikuje zaproponowane rozwiązania równoważne: a)na etapie zadawania pytań przez Wykonawców, b)na etapie oceny oferty; 10)w przypadku zaoferowania materiałów zamiennych (równoważnych) Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć to w ofercie, oraz dołączyć do oferty karty techniczne lub inne opracowania potwierdzające ich parametry techniczne; 11)w przypadku braku informacji w złożonej ofercie o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i na etapie realizacji nie przysługuje mu prawo zastosowania rozwiązań równoważnych. 6.Wynagrodzenie ryczałtowe: 1)cena oferty ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i zgodnie z zapisem art. 632 Kodeksu cywilnego, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; 2)Zamawiający wyklucza możliwość domagania się zapłaty za prace dodatkowe, w przypadku, gdy te prace są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają. Dotyczą takich sytuacji, które Wykonawca robót dysponujący dokumentacją techniczną powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja ich nie przewiduje. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego; 7.Gwarancja jakości i rękojmia: Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości zgodnie zał. nr 10 do SIWZ na wykonany przedmiot umowy tj. co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty budowlane i zainstalowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, liczoną od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8.Kosztorys ofertowy: 1)dołączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót zał. nr 3 do SIWZ stanowi dla Wykonawcy dokument poglądowy z którego można posiłkowo skorzystać w celu przygotowania oferty, ale nie będzie on podstawą jej weryfikacji, jak również nie jest wymagany przy składaniu oferty w postaci kosztorysu ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 7 ppkt 2 niniejszego rozdziału; 2)kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową Zamawiający będzie wymagał: a)w przypadku udzielania wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny złożonej oferty - art. 90 ustawy Pzp, b)przed podpisaniem umowy, od Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 3)Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego składanego zgodnie z zapisem pkt. 7 ppkt 2 niniejszego rozdziału, odzwierciedlały faktyczne koszty ponoszone przez Wykonawcę oraz niedopuszcza możliwości przenoszenia kosztów pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jak również umiejscawiania ich poza ofertą. 9.Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.); 2powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji; 3)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to czynności szczegółowe określone w dokumentacji projektowej polegające na montażu instalacji sanitarnych. 4)dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz dwóch osób z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, wykonujących w/w czynności, na podstawie Umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 5 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu, 5)uprawnieniem Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań w okresie realizacji zamówienia Zamawiający będzie prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt 2 i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 2 projektu umowy skutkuje sankcjami określonymi w § 18 ust. 1 pkt 9 - 11 projektu umowy - zał. nr 9 do SIWZ. 10.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Zamawiający wymaga od Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy do przedłożenia polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 11.Podwykonawstwo: 1)w przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie z udziałem Podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez Podwykonawców; 2)Wykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy, jest obowiązany, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z niniejszą umową i wymogami określonymi w SIWZ; 3)termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy roboty budowlanej; 4)Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu umowy, o którym mowa w ppkt 2) służy prawo do zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a)niespełniające wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w ppkt. 3); 5)niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, uważane będzie za akceptacje projektu umowy przez Zamawiającego; 6)Wykonawca, Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; 7)Zamawiający, w terminie 7 dni ma prawo do zgłoszenia pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w ppkt 6 lub, gdy nie uwzględnia ona zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z ppkt. 4); 8)niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w ppkt 7), uważane będzie za akceptację umowy przez Zamawiającego; 9)wykonywanie robót przez Wykonawcę za pomocą Podwykonawców bez zgody Zamawiającego jest równoznaczne z niepowstaniem solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy wobec Podwykonawcy; 10)W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał roboty z pomocą Podwykonawców bez zgody Zamawiającego, Zamawiający może wstrzymać wszelkie płatności na rzecz Wykonawcy do czasu wykazania przez Wykonawcę, iż spełnił on wobec swojego Podwykonawcy wszelkie świadczenia za wykonanie tych robót; 11)Wykonawca zamówienia na roboty budowlane, w terminie 7 dni, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości większej niż 50.000,00 zł brutto; 12)w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ppkt. 3, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej; 13)umowy sporządzone przez Wykonawcę z Podwykonawcami, stanowić będą załączniki do umowy; 14)Wykonawca zapewni ustalenie w umowach zawieranych z Podwykonawcami odpowiedzialności za wady na okres nie krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego i aby odpowiadał zakresowi odpowiedzialności przyjętej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: "Modernizację instalacji ciepłej wody siarczkowej w zakresie podniesienia ciśnienia w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju". Uzasadnienie Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ cena najkorzystniejszej oferty nr 988/16 Przedsiębiorstwa Usługowo-Produkcyjno-Handlowego "OTECH" Sp. z o.o. ul. Dukielska 83 38-300 Gorlice, przewyższa kwotę 60.000,00 złotych brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postanowiono jak wyżej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.