To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-27
Ogłoszenie nr 331579 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.
Olsztyn: Zakup ciągnika rolniczego oraz myjki do znaków drogowych z podziałem na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309501-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
51075125000000, ul.
ul. Pstrowskiego
,
10602
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 5346265 w. 22, faks
895 399 876, e-mail
przetargi@zdw.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika rolniczego oraz myjki do znaków drogowych z podziałem na 2 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW/RDW.K-2/PN/3220/117/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakup ciągnika rolniczego oraz myjki do znaków drogowych z podziałem na 2 części. Podział zamówienia na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie. CZĘŚĆ NR 2 Zakup wraz z dostawą myjki do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie. Każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej, kilka lub wszystkich części. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy na wszystkie części. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Rozdział IV SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczany ciągnik oraz myjka do znaków drogowych były nowe fabrycznie, posiadały wszystkie niezbędne świadectwa lub inne dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia Przedmiotu zamówienia do : Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
34920000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162601.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 175890.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup wraz z dostawą myjki do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w części nr 2 obejmujące "Zakup wraz z dostawą myjki do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie". Postępowanie w zakresie części nr 2 zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem postępowanie podlega unieważnieniu jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlano-montażowych po uprzednim opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla - doposażenie do zadania Elbląg "Budowa budynku warsztatowego" - postępowanie nr 25/RB
- Dostawa smoczków i butelek dla noworodków i wcześniaków
- Dostawa łodzi sonarowej
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.