eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiniaDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Linia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA
Numer ogłoszenia: 331611 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 058 6768582, 6768594, faks 058 676 8588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości około 43.000 litrów spełniającego następujące parametry jakościowe: - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - temperatura zapłonu nie niższa niż 56 oC 2. Zamówienie będzie realizowane transportem Wykonawcy, sukcesywnie, według zamówienia Zamawiającego lub dyrektorów poniższych szkół, zgodnie z załączonym poniżej wykazem ilości dostaw do tych szkół. 3. Niżej określono szacunkową ilość planowanych dostaw: a) Zespół Szkół w Strzepczu - 26.000 litrów b) Szkoła Podstawowa w Pobłociu - 17.000 litrów Razem: 43.000 litrów 4. Określone przez Zamawiającego ilości są wartościami prognozowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł. słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy Linia - Bank Spółdzielczy Sierakowice O/ Linia nr 918 324 000 100 117 027 200 000 60. b) na podstawie art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na wyżej określony w pkt 4a) rachunek bankowy. c) o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. d) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Lini, 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 ppkt. b) i c) jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na dostawie oleju opałowego o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto. 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium /spełnia/nie spełnia/, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów ( określonych w rozdziale IX SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust 1 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z artykułu 22 ust.1, oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z drukiem stanowiącym - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. w celu potwierdzenia warunków o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) i 2): - wykaz co najmniej dwóch (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych przez Wykonawcę dostaw o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. odpowiadającego swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, - Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie, - wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, - dokument potwierdzający wpłatę wadium. 2. dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, c) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, e) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, f) świadectwo jakości - atest na olej opałowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat, Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15 84-223 Linia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15 84-223 Linia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.