To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-31
Nadarzyn: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 2
Numer ogłoszenia: 33161 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19825 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole w Nadarzynie, ul. Sitarskich 2, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 227298170, faks 7298170.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczne przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie w podziale na części: Część 1 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15110000-2 mięso; 151120000-6 drób; 15131130-5 wędliny Mięso, drób i wędliny powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeże, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 2 - Dostawa produktów mrożonych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15896000-5 produkty mrożone Warzywa i produkty mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 1 x w tygodniu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4. Część 3 - Dostawa ryby i przetworów rybnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4. Część 4- Dostawa pieczywa do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15811000-6 pieczywo Pieczywo powinno być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 5 - Dostawa owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty Owoce i warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4. Część 6 - Dostawa jaj do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja klasy XL ekologiczne lub od kur wolno biegających. Przy każdej dostawie jaja muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust. 4. Część 7 - Dostawa produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 155011000-3 produkty mleczarskie Wszystkie produkty mleczarskie powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 8 - Dostawa różnych produktów spożywczych, mącznych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15800000-6 produkty spożywcze, mączne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust. 4. Część 9 - Dostawa soków owocowych i warzywnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 15321000-4 soki owocowe; 15322000-1 soki warzywne Soki owocowe i warzywne powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane soki muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego w zamówieniu przekazanym faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 1-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji z częstotliwością i w godzinach wskazanych w ust. 1 lub uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Termin realizacji całego zamówienia: do 31.12.2016r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2 ust.1 umowy. 8. W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu przedmiotu umowy, co jest równoznaczne z niewyczerpaniem kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy (§ 2 ust.1 umowy) w terminie określonym w ust.5, dopuszcza się możliwość zmiany terminu umowy i realizację dostaw przez Wykonawcę do wyczerpania całego zakresu rzeczowego i finansowego określonego umową. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.89.60.00-5, 15.22.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.32.10.00-4, 15.32.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Lenart KABANOS, Sprzedaż Detaliczna Artykułów Spożywczych, Przypki, ul. Postępu 11, 05-555 Tarczyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19809,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20180,10
Oferta z najniższą ceną: 17878,67 / Oferta z najwyższą ceną: 20180,10
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa produktów mrożonych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REN sp. z o.o., ul. Tartaczna 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9714,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8033,60
Oferta z najniższą ceną: 8033,60 / Oferta z najwyższą ceną: 14106,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa ryby i przetworów rybnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5636,30
Oferta z najniższą ceną: 5636,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5636,30
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pieczywa do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9523,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8656,00
Oferta z najniższą ceną: 8656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8656,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33238,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38522,00
Oferta z najniższą ceną: 38522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38522,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa jaj do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4761,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4898,00
Oferta z najniższą ceną: 4898,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4898,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29428,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30027,00
Oferta z najniższą ceną: 30027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30027,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych, mącznych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16952,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16634,20
Oferta z najniższą ceną: 16634,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16634,20
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa soków owocowych i warzywnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogólnospożywczy, Jolanta Kozłowska, Pl. Poniatowskiego 25, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9523,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8100,00
Oferta z najniższą ceną: 6841,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.