Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Wrocław: Dostawa drukarki laserowej kolorowej, notebooka, kserografu kolorowego, tonerów i atramentów do drukarek i kserografu, nośników pamięci, materiałów eksploatacyjnych do badań tj (rękawiczek jednorazowych, płynów do mycia szkła lab., ręczników papierowych, worków na śmieci, mydła, ściereczek, naboi gazowych, gazy, ligniny, foli aluminiowej , płynów dezynfekcyjnych, jednorazowych korków mikrobiologicznych, szczotek, kremów do rąk), bibuły filtracyjnej, odczynników chemicznych dla Wydziału Chemicznego.
Numer ogłoszenia: 331620 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Chemiczny W-3 , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202425, faks 071 3202152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarki laserowej kolorowej, notebooka, kserografu kolorowego, tonerów i atramentów do drukarek i kserografu, nośników pamięci, materiałów eksploatacyjnych do badań tj (rękawiczek jednorazowych, płynów do mycia szkła lab., ręczników papierowych, worków na śmieci, mydła, ściereczek, naboi gazowych, gazy, ligniny, foli aluminiowej , płynów dezynfekcyjnych, jednorazowych korków mikrobiologicznych, szczotek, kremów do rąk), bibuły filtracyjnej, odczynników chemicznych dla Wydziału Chemicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej kolorowej, notebooka, kserografu kolorowego, tonerów i atramentów do drukarek i kserografu, nośników pamięci, materiałów eksploatacyjnych do badań tj (rękawiczek jednorazowych, płynów do mycia szkła lab., ręczników papierowych, worków na śmieci, mydła, ściereczek, naboi gazowych, gazy, ligniny, foli aluminiowej , płynów dezynfekcyjnych, jednorazowych korków mikrobiologicznych, szczotek, kremów do rąk), bibuły filtracyjnej, odczynników chemicznych dla Wydziału Chemicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 4 do SIWZ- Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w art.11ust. 8 Ustawy Pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska Wydział Chemiczny, ul. Norwida 4/6, bud. C-6, pok. 139a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Wrocławska Wydział Chemiczny, ul. Norwida 4/6, bud. C-6, pok. 139a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym Nr POIG.01.03.01-00-158/09-02.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki z podziałem na 12 zadań.
- "Zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Żernickiej/Objazdowej w ramach projektu nr 159/WBO 2023 - Zieleń i Sport na ZACHODZIE - Pracze Odrzańskie, Żerniki i Nowe Żerniki".
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi.
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu zewnętrznego przy al. Kasztanowej 3a-5 oraz ul. Januszowickiej 5 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi DMEA w Berlinie
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa aparatu RTG na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa środków higieny, zestawów przyborów do konserwacji obuwia oraz zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej ( zamówienie z podziałem na 3 części)
- Dostawa środków utrzymania czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- ,,Dostawa artykułów chemicznych, innych artykułów do sprzątania, higieny osobistej i cateringowych dla Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w 2025 r."
- Wyroby medyczne j.u. - sondy do stymulacji nerwow wraz z dzierżawą aparatury
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.