Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Bielsko-Biała: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii
Numer ogłoszenia: 331638 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii. W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pojemniki do dobowej zbiórki moczu, naczynia jednorazowego użytku używane do utylizacji w maceratorach, igły, strzykawki, igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN, kaniule, przyrządy do przetaczania, pojemniki na odpady, odzież ochronna, rękawy foliowe, podkłady, rękawiczki niejałowe, rękawiczki jałowe, sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowywania leków cytostatycznych, odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; d) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; e) przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE; f) przedstawią dokument potwierdzający biokompatybilność poliuretanu z którego wykonane są kaniule (raport z opublikowanych badań w niezależnym laboratorium) - dotyczy poz. nr 1 i 2 pakietu nr 5. g) zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego - zał. nr 1 do siwz; h) dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. kaniul z pozycji nr 1 i 2 pakietu nr 5, po 1 szt. bezigłowych portów z pozycji nr 3 i 4 pakietu nr 5, 1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11A, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 11B oraz po 1 sztuce oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 12 i 13. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. i) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1; Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ppkt b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), c), d), e), f), g), h) i i) zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz stosownych dokumentów (np. referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego, że jest ono wykonywane należycie. 7. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 8. Dokument potwierdzający biokompatybilność poliuretanu z którego wykonane są kaniule (raport z opublikowanych badań w niezależnym laboratorium) - dotyczy poz. nr 1 i 2 pakietu nr 5. 9. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu w pkt 3 ppkt h) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 11. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1 siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Dyrekcji, komórka Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Dyrekcji - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pakiet zawiera 17 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2A - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki do dobowej zbiórki moczu oraz worki do godzinowej zbiórki moczu sterylne, pakiet zawiera 2 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 2B - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi jednorazowa kaczka męska , pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 2C - Naczynia jednorazowego użytku używane do utylizacji w maceratorach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą naczynia jednorazowego użytku używane do utylizacji w w maceratorach, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 3 - Igły, strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły, strzykawki, pakiet zawiera12 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 3A - Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą strzykawki, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 4 - Igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN oraz Serifix Mini Spike Plus pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą kaniule, bezigłowe porty do wielokrotnego wkłucia oraz koreczki do kaniul i kraników Luer - Lock, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 6 - Przyrządy do przetaczania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pompy infuzyjnej pakiet zawiera 4 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 7 - Pojemniki na odpady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki na odpady medyczne, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 8 - Odzież ochronna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 9 - Rękawy foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 10 - Podkłady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 11A - Rękawiczki niejałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki zabiegowe lateksowe, rękawiczki foliowe jednorazowego użytku oraz rękawiczki diagnostyczne nitrylowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 11B - Rękawiczki jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki jednorazowe jałowe, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 12 - Sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych, pakiet zawiera 11 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 13 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków, pakiet zawiera 2 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa noszy elektryczno-hydraulicznych dla ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.