Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną w Domu Studenckim Skrzat w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 331678 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną w Domu Studenckim Skrzat w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynku DS. Skrzat, znajdującego się przy ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie. Teren obiektu nie jest ogrodzony. Zakres usługi nie obejmuje także monitoringu. Wykonawcy, po uzgodnieniu z zamawiającym, mogą dokonać szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia w celu uwzględnienia w cenie ofertowej ewentualnych dodatkowych nakładów wynikających z wizji przeprowadzonej w obecności przedstawiciela zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w godzinach od 2200 do 600, łącznie z niedzielami, świętami i dniami wolnymi od pracy oraz zawiera następujące czynności: - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu, - ochrona obiektu, jego pomieszczeń i wyposażenia przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego, - zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu poprzez wykonywanie obchodów w odstępach min. 1 godziny (elektroniczna rejestracja), - powiadamianie kierownictwa obiektu o zaistniałych zdarzeniach negatywnych, mających wpływ na bezpieczeństwo (zniszczenie, uszkodzenie, kradzież) lub okolicznościach, które mogą sprzyjać powstaniu tych zdarzeń, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - w przypadku konieczności wezwania własnego patrolu interwencyjnego, czas podjęcia interwencji 5 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia, - kontrola dokumentów osób wchodzących do DS Skrzat, - prowadzenie książki służby, w której odnotowywane będą ważniejsze uwagi i informacje dot. przebiegu służby, - wyposażenie pracowników w środki przymusu bezpośredniego oraz łączność z bazą firmy, - umundurowanie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, zgodny z obowiązującymi przepisami. 2. W przypadku zainstalowania w obiekcie systemu monitorującego, Wykonawca będzie kontrolował monitorowany obszar, w czasie kiedy nie będzie dokonywał obchodów. Ochrona będzie stale współpracować z pracownikami portierni, Kierownikiem Obiektu oraz Radą Mieszkańców. 3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę płatne będzie miesięcznie, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 4. Kod CPV: 79.71.00.00-4. 5. Termin realizacji od daty zawarcia umowy do 30.06.2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy); Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 6) aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (potwierdzenie pkt VI.1.); 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2009-09-24), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kontraktów polegających na ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach o charakterze użyteczności publicznej, trwających co najmniej 6 miesięcy każdy, o wartości każdego z nich minimum 40 tys. zł brutto oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych usług, 8) wykaz minimum dwóch osób wyznaczonych przez wykonawcę do ochrony posiadających ważne licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740) oraz kopie licencji tych osób (potwierdzenie pkt VI.2.); 9) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys. zł (potwierdzenie pkt VI.3.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
pokój 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Rozbudowa stanowiska laboratoryjnego do badania i analizy zjawisk kwantowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony obiektów spółki Kosakowo Sport
- Ochrona budynków Urzędu Miasta Tarnowa w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76
- Usługa ochrony budynków oraz mienia w budynkach wraz z terenem wokół budynków PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie przy ul. Paryskiej 11.
- Usługi ochrony
- Ochrona osób i mienia - Piekary Śląskie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.