Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Głogów: Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich realizowanego przez Powiat Głogowski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 331710 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich realizowanego przez Powiat Głogowski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, montaż oraz instalację sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich realizowanego przez Powiat Głogowski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki obejmującego poniższe Pakiety. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Pakiet Nr 1 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dla Starostwa Powiatowego w Głogowie ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 2 2.drukarka laserowa - szt. 1 3.kserokopiarka wraz z szafką pod kserokopiarkę - szt. 1 Pakiet Nr 2 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dlaI Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 7 2.drukarka laserowa - szt. 3 3.projektor multimedialny - szt. 3 4.ekran - szt. 3 5.kserokopiarka wraz z szafką pod kserokopiarkę - szt. 1 Pakiet Nr 3 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dlaII Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Głogowie ul. Daszyńskiego 15, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 3 2.drukarka laserowa - szt. 1 3.kserokopiarka - szt. 1 4.rzutnik (projektor) multimedialny - szt. 1 5.rzutnik do pism - szt. 3 Pakiet Nr 4 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dla Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 2 2.projektor multimedialny - szt. 2 3.ekran - szt. 2 Pakiet Nr 5 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dla Zespołu Szkół im. Jana Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 3 2.projektor multimedialny - szt. 3 3.kserokopiarka wraz z szafką pod kserokopiarkę - szt. 1 4.ekran - szt. 3 Pakiet Nr 6 Zakup sprzętu komputerowego i pokrewnego na potrzeby projektu Równe szanse dla wszystkich dla Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie, ul. Norwida 3, 67-200 Głogów. 1.Komputer przenośny wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pełną wersją pakietu oprogramowania biurowego - szt. 1 2.urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium 1 305,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta pięć złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późń. zm.), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.2 6.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r NR 87, poz. 605 z późn. zm.) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania określa art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. Oferta wykonawcy Wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Głogowie, Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro), ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Głogowie, Sekretariat pok. nr 103 (I piętro), ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równe Szanse - Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Usługa w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z dzierżawą prasy na odpady - powtórka
- ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
- Rozbudowa kompleksu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej nr 8 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Miejskiej Głogów"
- Przewóz zawodników Chrobry Głogów S.A.
- Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od lipca 2024r. do 30.06.2025r.
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie II" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie "
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.