To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33171 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Jakubów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Mistów i Leontyna, gmina Jakubów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11960-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12296-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, krajowy numer identyfikacyjny
54437800000, ul.
Jakubów 55
,
05306
Jakubów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
257 579 190, faks
257 579 190, e-mail
sekretariat@jakubow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jakubow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Mistów i Leontyna, gmina Jakubów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BiF.271.1.2017.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Mistów i Leontyna, gmina Jakubów. Zakres robót objętych ST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Mistów i Leontyna, gmina Jakubów. Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowości Mistów i Leontyna, gmina Jakubów. Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót: Zakres robót do wykonania obejmuje część: Zlewnia P1 wraz z przyłączami: o kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 1 336,5 m o przyłącza kanalizacyjne PVC DN 160 L - 565,0 m o przyłącza kanalizacyjne PE DN63 L - 64,0 m o pompownia przydomowa - 3,0 kpl. Zlewnia P2 wraz z przyłączami: o kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 526,0 m o przyłącza kanalizacyjne PVC DN160 L - 163,5 m Zlewnia P3 wraz z przyłączami: o kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 - 760,0 m o kanał tłoczny PE PN 10 O 125 - 805,0 m o pompownia P3 O 1,2 m z 2 pomp. MSV-80-24 - 1,0 kpl. Inwestycja realizowana będzie w miejscowościach: 1. Przyłącza - Mistów działki o numerach: 303/2, 303/4, 303/7, 303/8, 385/1, 386/2, 389, 394/1, 396/1, 396/3, 396/4, 402/2, 404/1, 406/1, 406/3, 407/1, 407/2, 409, 410/4, 412/10, 412/3, 412/6, 412/9, 413/2, 413/3, 423/1, 445/5, 453/3, 455/10, 455/2, 455/8, 455/9, 375/1, 446/3, 303/6, 446/4, 408/1, 450 Leontyna działki o numerach: 48, 52/1, 55/1, 62, 53/7 2. Sieć kanalizacja - Mistów działki o numerach: 51/2, 446/2(podział na 446/3 i 446/4), 429, 445/5, 445/7, 445/8, 445/9, 445/10, 445/11(podział na 445/12 i 445/13), 405(podział 405/1 i 405/2), 404/1, 404/4, 404/3, 403/1, 402/2, 402/1, 401, 406/5, 406/1, 420, 378/2, 379/4, 379/5, 380, 382/1(podział 513/1 i 513/2), 382/4(podział 513/1 i 513/2), 383/1, 383/2, 384(podział 384/5), 385/1, 412/7, 386/2, 387/1, 387/2, 388, 298, 389, 390/2, 392/3, 392/5, 393/1(podział 393/4), 393/2, 394(podział 394/2), 395, 396/1, 396/4, 391, 303/2. Leontyna działki o numerach: 80 3. Przepompownia P3 (Mistów) działka Nr 445/5 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym na a. wykonane roboty budowlane -36 miesięcy b. zamontowane urządzenia - 36 miesięcy Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: a. dokumentacji projektowej- Załącznik SIWZ b. Specyfikacji Technicznej zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Załącznik do SIWZ c. przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 4. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, układanie rurociągów, kopanie wykopów jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. 8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1228532.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert14 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 841446.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.