Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
komputerowych, kopiarek i telefaksów.
Numer ogłoszenia: 331746 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek i telefaksów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wkładów barwiących do drukarek komputerowych, kopiarek i telefaksów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek i telefaksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- Correct E. Mikas, J. Mikas Spółka Jawna, ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100626,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119250,96
Oferta z najniższą ceną: 119250,96 / Oferta z najwyższą ceną: 123932,34
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 70 ustawy Pzp może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż 130000 euro. Przedmiot zamówienia opisany w ogłoszeniu jest dostępny dla każdego wykonawcy a jego producenci określają standardy jakościowe opierając się na normach ISO. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zapytania ocenę, zapraszając do składania ofert 5 wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia, która to ilość zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektu mostowego.
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" edycja 2024 przy Szkole Podstawowej nr 143 w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- "Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej"- Zespół Szkół Poligraficznych przy ul. Edwarda 41 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.