eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączUsługa drukowania i dostawy ulotek i folderów



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Nowy Sącz: Usługa drukowania i dostawy ulotek i folderów
Numer ogłoszenia: 331762 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania i dostawy ulotek i folderów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę drukowania i dostawy do Urzędu Miasta Nowego Sącza ulotek i folderów informujących o możliwości korzystania ze zmodernizowanego obiektu oraz o nowej ofercie Miejskiego Ośrodka Kultury. II. Zamówienie realizowane będzie w ramach realizacji i promocji projektu pn. Przebudowa, modernizacja i rozwój infrastruktury Miejskiego Ośrodka Kultury - samorządowej instytucji kultury współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3 Schemat A Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. III. Specyfikacja do druku ulotek i folderów: 1. ulotki informacyjne określone w poz. nr 1 w Załącznika nr 1 do specyfikacji muszą być wykonane w nakładzie 1600 egzemplarzy, w formacie 100 x 210 mm, na papierze satynowym 150 g/cm2, o objętości 1 kartki - zadruk na 2 stronach w pełnym kolorze, 2. foldery informacyjne / broszury informacyjne określone w poz. nr 2 w Załącznika nr 1 do specyfikacji muszą być wykonane w nakładzie 1200 egzemplarzy, w formacie A5, tj. 148 x 210 mm, na papierze satynowym 150 g/cm2, o objętości 16 stron (w tym okładka), zadruk w pełnym kolorze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane będzie w ramach realizacji i promocji projektu pn. Przebudowa, modernizacja i rozwój infrastruktury Miejskiego Ośrodka Kultury - samorządowej instytucji kultury współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3 Schemat A Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLEXERGIS Sp. z o.o., ul. Elektrodowa 45C, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1448,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Usługa drukowania i dostawy ulotek i folderów będąca przedmiotem zamówienia jest usługą powszechnie dostępną, odpowiadającą przeciętnym, standardowym wymaganiom. Wartość niniejszego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.