Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-27
Ogłoszenie nr 331835 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.
Gdynia: Usługa lodołamania na torach podejściowych do Portów: Gdańsk, Gdynia, Hel
i Władysławowo.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
14500001111, ul.
ul. Chrzanowskiego
10,
81338
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(58) 355 33 33, e-mail
, faks
(58) 620 67 43.
Adres strony internetowej (URL): ww.umgdy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
ww.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.umgdy.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10,81-338 Gdyni, pok. nr 8 .(kancelaria ogólna)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa lodołamania na torach podejściowych do Portów: Gdańsk, Gdynia, Hel
i Władysławowo.
Numer referencyjny: ZP-JBC-3800-36/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na łamaniu lodu i utrzymaniu żeglowności torów podejściowych do portów, red i kotwicowisk w Gdańsku, Gdyni, Helu i Władysławowie. Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie: od 15 listopada do 31 marca w zależności od potrzeb Zamawiającego - na zgłoszenie przesłane faksem do Wykonawcy. Minimalna liczba jednostek wymagana do utrzymania żeglowności torów podejściowych do portów: 1. dla części I - co najmniej 2 jednostki, 2. dla części II - co najmniej 2 jednostki, 3. dla części III - co najmniej 1 jednostka, 4. dla części IV - co najmniej 1 jednostka (dla Władysławowa maksymalnie zanurzenie lodołamacza wynosi 4,00 m). Jednostki użyte do utrzymania żeglowności torów podejściowych do portów powinny mieć odpowiednia klasę lodową, tzn. powinny być zdolne do kruszenia zwartej pokrywy lodowej o grubości do 25 cm oraz być obsadzone w wykwalifikowaną załogę oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa morskiego. Zakres zamówienia obejmuje ogółem 95 godzin pracy lodołamaczy.
II.5) Główny kod CPV: 63.72.62.00 - Usługi kruszenia lodu
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 345000
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 15/11/2016
data zakończenia: 31/03/2018
II.9) Informacje dodatkowe: Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie od 15 listopada do 31 marca. Termin zakończenia: 31 marca 2018 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Czas Reakcji | 45 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 07/11/2016 godzina: 09:45
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 7 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 2.W ramach realizacji niniejszej umowy dopuszcza się aneksowanie zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Pzp, po spełnieniu przesłanek zawartych w tym przepisie. § 4 ust. 5 i 6 5.Cena jednostkowa roboczogodziny o której mowa w ust. 2 ulegnie zmianie w przypadkach zmian: a) minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za prace (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.) b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli Wykonawca złoży wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonywania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. 6. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach o których mowa w ust. 5 powyżej, mogą być dokonane w wyniku negocjacji Stron, drogą wprowadzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/11/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Usługa lodołamania na torze podejściowym, redzie i kotwicowisku Portu Gdańsk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na łamaniu lodu i utrzymaniu żeglowności na torze podejsciowym, redzie i kotwicowisku w Porcie Gdańsk. Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie od 15 listopada do 31 marca. Zgłoszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego - na zgłoszenie przesłane faksem do Wykonawcy. Minimalna liczba jednostek wymagana do utrzymania żeglowności torów podejściowych do portów wynosi 2 jednostki. Jednostki użyte do utrzymania żeglowności torów podejsciowych powinny mieć odpowiednią klasę lodową, tzn. powinny być zdolne do kruszenia zwartej pokrywy lodowej o grubości 25 cm oraz być obsadzone
w wykwalifikowana załogę oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa morskiego
Zakres zamówienia obejmuje łącznie 30 godzin pracy lodołamaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63726200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
125000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Czas Reakcji | 45 |
Część nr: 2
Nazwa: Usługa lodołamania na torze podejściowym, redzie i kotwicowisku Portu Gdyni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługa polegająca na łamaniu lodu i utrzymaniu żeglowności na torze podejsciowym, redzie i kotwicowisku w Porcie Gdyni. Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie od 15 listopada do 31 marca.Zgłoszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego - na zgłoszenie przesłane faksem do Wykonawcy. Minimalna liczba jednostek wymagana do utrzymania żeglowności torów podejściowych do w/w portu wynosi min. 2 jednostki. Jednostki użyte do utrzymania żeglowności torów podejsciowych do portów powinny mieć odpowiednią klasę lodową, tzn. powinny być zdolne do kruszenia zwartej pokrywy lodowej o grubości 25 cm oraz być obsadzone w wykwalifikowana załogę oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa morskiego. Zakres zamówienia obejmuje łącznie 25 godzin pracy lodołamaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63726200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
115000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Czas Reakcji | 45 |
Część nr: 3
Nazwa: Usługa lodołamania na torze podejściowym Portu Hel.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na łamaniu lodu i utrzymaniu żeglowności na torze podejsciowym portu Hel. Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie od 15 listopada do 31 marca. Minimalna liczba jednostek wymagana do utrzymania żeglowności torów podejściowych do w/w portu wynosi min. 1 jednostka. Jednostka użyta do utrzymania żeglowności toru podejsciowego do portu powinny mieć odpowiednią klasę lodową, tzn. powinny być zdolne do kruszenia zwartej pokrywy lodowej o grubości 25 cm oraz być obsadzone w wykwalifikowana załogę oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa morskiego
Zakres zamówienia obejmuje łącznie 20 godzin pracy lodołamaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63726200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
90000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Czas Rekcji | 45 |
Część nr: 4
Nazwa: Usługa lodołamania na torze podejściowym, Portu Władysławowo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na łamaniu lodu i utrzymaniu żeglowności na torze podejsciowym portu Władysłwowo. Usługa będzie wykonywana w sezonie zimowym, w terminie od 15 listopada do 31 marca.
Minimalna liczba jednostek wymagana do utrzymania żeglowności torów podejściowych do w/w portu wynosi min. 1 jednostka. (dla Władysławowa maksymalne zanurzenie lodołamacza wynosi 4,00 m). Jednostka użyta do utrzymania żeglowności toru podejsciowego do portu powinny mieć odpowiednią klasę lodową, tzn. powinny być zdolne do kruszenia zwartej pokrywy lodowej o grubości 25 cm oraz być obsadzone w wykwalifikowana załogę oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa morskiego
Zakres zamówienia obejmuje łącznie 20 godzin pracy lodołamaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63726200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
30000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 55 |
Czas Reakcji | 45 |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.