eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinKompleksowe wykonanie usługi p.n.Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków
Numer ogłoszenia: 331840 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym, mieszkalno-użytkowym lub kompleksem garaży, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku lub pomieszczenia gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) garażu w kompleksie, f) lokalu mieszkalnego, g) lokalu użytkowego, h) do celów wyliczenia nakładów na remont lub przebudowę lokalu, i) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, j) nieruchomości gruntowej, k) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, l) do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, m) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, n) w celu naliczenia renty planistycznej w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 3. Do operatu szacunkowego oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa należy załączyć: - mapę poglądową lub sytuacyjno-wysokościową lub ewidencyjną dostarczoną przez Zamawiającego, - informację z ewidencji gruntów i budynków dostarczoną przez Zamawiającego, - zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dostarczone przez Zamawiającego, - inne dokumenty dostarczone przez Zamawiającego, - fotografię wycenianej nieruchomości wykonaną przez Wykonawcę. 4. Lokale mieszkalne i użytkowe, a także wszelkiego rodzaju budynki muszą być obmiarowane przez Wykonawcę zlecenia. 5. Operat szacunkowy wyceny lokalu musi dodatkowo zawierać: a) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej, b) szkic lokalu wykonany w skali 1:100 oraz dodatkowo 3 egz. szkicu lokalu, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie tego szkicu. c) szkic lokalu musi zawierać: - część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie lokalu w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., - rzut poziomy lokalu, - rzut poziomu budynku zorientowany względem północy, z oznaczeniem położenia lokalu, - zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych, z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni, - udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej, wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny, obejmujący powierzchnie użytkowe i przynależne wszystkich lokali wydzielonych na nieruchomości. 6. Oszacowanie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), a renty planistycznej, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 7. Inwentaryzacja budynku powinna zawierać: a) opis ogólny wszystkich budynków posadowionych na nieruchomości, b) rzuty poziome poszczególnych kondygnacji budynku w skali 1:100 (lub innych jeśli format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach, c) szkice piwnic w skali 1:100, d) szkice pomieszczeń gospodarczych, garażowych w skali 1:100, e) zestawienie powierzchni budynków netto i użytkowej, f) tabelę udziałów, g) wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków, h) 4 egz. szkiców lokali (w skali 1:100). 8. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają w szczególności: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 9. Materiały, które zostaną przekazane Wykonawcy dla potrzeb wykonania usługi: a) zaświadczenia, że lokal jest samodzielny: - dla lokali, których inwentaryzacja jest wykonana przy podpisywaniu protokołu typowania usług, - dla lokali, których inwentaryzacja będzie wykonywana w terminie 8 dni od daty dostarczenia szkicu przez Wykonawcę. b) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu nieruchomości w wyniku jej podziału: - kopia decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, - kopia wypisu z ewidencji gruntów, - kopia projektu podziału, - wykaz zmian danych ewidencyjnych, - odpis księgi wieczystej lub innego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości. c) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia renty planistycznej z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - wycinek mapy sytuacyjno-wysokościowej, - kopie decyzji i projektów podziału jeśli zostały dokonane. d) dla potrzeb sporządzenia pozostałych operatów szacunkowych: - mapę poglądową lub sytuacyjno-wysokościową lub ewidencyjną, - zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - informację z ewidencji gruntów i budynków, - inne dokumenty. 10. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji poszczególnych usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z art. 177 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 3.1.) SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii (w przypadku jego składania).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVI. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.