Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Poznań: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 331848 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacjach technicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części 1: 820,00 PLN (osiemset dwadzieścia złotych), Dla części 2: 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych). Dla części 3: 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych). Dla części 4: 1 600,00 PLN (jeden tysiąc sześćset złotych). Dla części 5: 1 050,00 PLN (jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych). Dla części 6: 1 400,00 PLN (jeden tysiąc czterysta złotych). Dla części 7: 750,00 PLN ( siedemset pięćdziesiąt złotych). Dla części 8: 1 800,00 PLN (jeden tysiąc osiemset złotych). Dla części 9: 400,00 PLN (czterysta złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Zadanie częściowe 1 do 9 - dwie usługi konserwacji i przeglądów dźwigów o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto dla każdej z usług oraz posiada dokumenty potwierdzające, że te usługi są wykonywane lub zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 5 do Specyfikacji, wypełnionego Wykazu usług wg załącznika nr 3 do Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie należyte dostawy na zasadach spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby te posiadały kwalifikacje wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18.07.2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U.01.79.849 z późn. zm.). Warunek ten dotyczy wszystkich zadań częściowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 5 do Specyfikacji, wypełnionego Wykazu osób wg załącznika nr 7 do Specyfikacji na zasadach spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ustalone kwoty wynagrodzenia pozostają niezmienne przez okres 2012 r. Rok 2013 i 2014 będzie rozliczany z uwzględnieniem średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za 2012 i 2013 r. opublikowanym w rocznym komunikacie Prezesa GUS opublikowanym w Monitorze Polskim. Zmiana wynagrodzenia nie ma charakteru automatycznego. Waloryzacja może nastąpić w oparciu o pozytywnie rozpatrzony wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że waloryzacja będzie wiązać strony od pierwszego dnia miesiąca następującym po miesiącu w którym wniosek został doręczony Zamawiającemu. 2. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu Obrzycku i Gułtowach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach domów studenckich położonych w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy firmy Kone zainstalowane w budynkach położonych w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy firmy Schindler zainstalowane w budynkach położonych w Poznaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych i platformy przyschodowej w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy zainstalowane w budynkach położonych w Collegium Polonicum w Słubicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej. Przedmiotem zamówienia objęte są windy zainstalowane w budynkach położonych w Collegium Europaeum w Gnieźnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.