To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Poznań: AG.210/14/12
Numer ogłoszenia: 331854 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285202 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8685272, faks 61 8685660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG.210/14/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do przygotowania operacji: - Szkolenia z zakresu wymogów wzajemnej zgodności w województwie wielkopolskim - Część 1 : Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów - Część 2 : Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej jednorazowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane przez Fundację Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA z siedzibą w Warszawie w związku z realizacją Umowy o Przyznanie Pomocy NR 00005-6900-FA1900358/11 w ramach działania - Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie - objętego programem rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rodan Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51000,01
Oferta z najniższą ceną: 51000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 96365,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej jednorazowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO HIGIENA Sp. Z o.o., Sierosław, ul. Gipsowa 13, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37840,70
Oferta z najniższą ceną: 37840,70 / Oferta z najwyższą ceną: 37840,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA SYSTEMU DO DEKONTAMINACJI
- Dostawa materiałów hemostatycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia - powtórka
- Dostawy artykułów spożywczych - warzywa i owoce świeże
- Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o.
- Przeglądy i naprawy urządzeń endoskopowych firmy Olympus
- Dostawa artykułów spożywczych, m.in. przetworów owocowo-warzywnych, przypraw i artykułów sypkich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych oraz serwis urządzeń
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- "Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników GDDKiA Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.