To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Racibórz: przetarg nieograniony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy art. spozywczych różnych
Numer ogłoszenia: 331902 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222888 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4539600, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy art. spozywczych różnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy art. spożywczych wymienionych poniżej: grupa I 1. cynamon mielony 2. kwasek cytrynowy 3.papryka słodka mielona 4. ziele angielskie 5. pieprz czarny mielony 6.koperek suszony 7. liśc laurowy 8. majeranek 9. nać pietruszki suszona 10. przyprawa uniwersalna (warzywna) 11. przyprawa do zup w płynie 12. ocet spirytusowy 10% 13. musztarda 14.sól jadalna (jodowana) 15. bułka tarta 16 budyń smietankowy lub waliniowy bez cukru grupa II 1. zurek w proszku 2. bulion drobiowy grupa III 1. herbata czarna ekspresowa grupa IV 1. granulat sojowy 2. kostka sojowa 3. kotlety sojowe ala schabowe grupa V 1. koncentrat pomidorowy 30% 2. leczo pieczarkowe 3.groszek konserwowy 4. fasolka konserwowa grupa VI 1. marmolada 2.dzem Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania musi spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego,w szczególności ustawy z dnia 25-08-2012r o bezpieczeństwie żywności i żywienia, rozporządzenia (WE) nr 178/2012 Parlamentu Europejskiego i i Rady z dnia 28-01-2002r ustanawiajacego ogólne zasady prawa zywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds Bezpieczeństwa Żywności i Żywieniaoraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności, rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29-04-2004r ws higieny środków spożywczych i.i..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.87.21.00 - Pieprz 15.87.23.00 - Zioła 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw 15.87.11.00 - Ocet i substytuty octu 15.87.12.50 - Musztarda 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.89.14.00 - Zupy 15.89.15.00 - Buliony 15.86.41.00 - Herbata w torebkach 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie 15.33.22.30 - Marmolady .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: grupa I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15649,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17560,91
Oferta z najniższą ceną: 17560,91 / Oferta z najwyższą ceną: 22676,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grupa II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MR Cook Corp., ul. Panewnicka 87, 40-761 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11485,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11177,84
Oferta z najniższą ceną: 11177,84 / Oferta z najwyższą ceną: 14320,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: grupa III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Kra-Bin sp z oo, ul. Dlugosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15625,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26469,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: grupa IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7656,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8413,20
Oferta z najniższą ceną: 8413,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8742,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: grupa V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FH Gracja Jolanta Zdunek, ul. Mickiewicza 13, 98-354 Siemkowice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21254,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21698,28
Oferta z najniższą ceną: 21698,28 / Oferta z najwyższą ceną: 25598,16
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: grupa VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- EKKA Firma Handlowa Andrzej Kufel, ul. Czerniejewska 2b, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23438,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23652,00
Oferta z najniższą ceną: 23652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28544,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Remonty cząstkowe i wielkowymiarowe nawierzchni dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
- Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.