Ogłoszenie z dnia 2016-10-27
Ogłoszenie nr 331967 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.
Świdnik: Parking dla niepełnosprawnych - inwestycją w świat bez barier
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kard. St. Wyszyńskiego
15,
21040
Świdnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
(081) 468 66 25, faks
081 751 76 08, e-mail
zampub@swidnik.umgov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Parking dla niepełnosprawnych - inwestycją w świat bez barier
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą: Parking dla niepełnosprawnych - inwestycją w świat bez barier 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Roboty budowlane 1.2 Dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano-wykonawczy budowy parkingu przy PSOUU w Świdniku, w tym: a) Projekt zagospodarowania terenu przy PSOUU w Świdniku, b) Projekt budowlano-wykonawczy budowy parkingu przy PSOUU w Świdniku, c) Projekt budowlano-wykonawczy odprowadzenia wód deszczowych z parkingu przy PSOUU w Świdniku, d) Projekt budowlano-wykonawczy odprowadzenia wód deszczowych z dojazdu do Przedszkola nr 6 z zastosowaniem studni chłonnej, e) Projekty budowlano-wykonawczy na usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną, zlokalizowaną na działkach nr ew. 1260, 1259/93, 1259/53 zgodnie z warunkami usunięcia kolizji uzyskanymi od właścicieli poszczególnych sieci, 2) Projekt stałej organizacji ruchu na parkingu przy PSOUU i drogach dojazdowych zatwierdzony przez Zarządcę drogi, 3) Projekt określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, 4) Projekt planu nasadzeń zastępczych drzew i krzewów, 5) Informacja BIOZ, 6) Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500, 7) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja), 1.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, 4) Wniosek i decyzja pozwolenia na budowę, 1.4 Roboty budowlane 1) Jezdnia dojazdowa i manewrowa o dł. ok. 60 mb, 2) Miejsca postojowe min. 15 szt. (min. 4 szt. dla niepełnosprawnych), 3) Chodniki o pow. ok. 100m2 wraz z miejscem postoju rowerów, 4) Przykanalik(i) z podwójnym wpustem min. 1 szt., 5) Ustawienie stojaka do mocowania rowerów 1 szt., Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne, decyzję zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów i decyzję pozwolenia na budowę. 1.5 Przedmiot zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45111291-4,
45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Parking dla niepełnosprawnych - inwestycją w świat bez barier |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120305 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 100000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie przedmiotu zamówienia. W obu postępowaniach w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W związku z tym , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 1020 ) , jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrań operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.