Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Szczecin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 33196 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.20.00 - Urządzenia do wspomagania serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.20.00 - Urządzenia do wspomagania serca Oryginalny kod CPV: 33.25.23.10 - Ciśnieniomierze Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: - zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2 , 1.3 i 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 PZP - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 1.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż dokumenty, o których mowa w pkt 1.6. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1. Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz.896), tj. a/ deklaracji zgodności b/ certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną c/ kopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 2.2. Dokumenty wymienione w ppkt 2.1 lit. b) i c) należy załączyć wówczas, gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. Uwaga: Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2.1 powinny stanowić załączniki do formularza szczegółowego opisu oferowanego wyrobu. Na dokumentach należy podać numer zadania oraz pozycji w zadaniu do której odnosi się dany dokument . 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek od wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty na danym zadaniu w przypadku, gdyby w oparciu o złożone dokumenty, w tym wyjaśnienia złożone w trybie art. 87 ust. 1 ustawy PZP ustalenie przez Zamawiającego czy oferowane sprzęt spełnia wymagania określone w SIWZ okazało się niemożliwe. 3. Inne dokumenty: 3.1. Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 2 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 Pomorskiej Akademii Medycznej, 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13, budynek C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: JEDNORAZOWA ŁYŻKA DO DEFIBRYLACJI ZEWNĘTRZNEJ DO DEFIBRYLATORA LIFEPAK 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: JEDNORAZOWA ŁYŻKA DO DEFIBRYLACJI ZEWNĘTRZNEJ DO DEFIBRYLATORA LIFEPAK 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: ELEKTRODY DO DEFIBRYLACJI SERCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: ELEKTRODY DO DEFIBRYLACJI SERCA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: PRZYRZĄD DO ASPIRACJI Z BUTELEK Z FILTREM STERYLNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: PRZYRZĄD DO ASPIRACJI Z BUTELEK Z FILTREM STERYLNY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: IGŁY DO PUNKCJI OPŁUCNEJ I MOSTKA, ZESTAWY DO PUNKCJI OPŁUCNEJ STERYLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: IGŁY DO PUNKCJI OPŁUCNEJ I MOSTKA, ZESTAWY DO PUNKCJI OPŁUCNEJ STERYLNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: ZESTAW DO POMIARU CIŚNIENIA DO MONITORA EMTEL FX2000.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5: ZESTAW DO POMIARU CIŚNIENIA DO MONITORA EMTEL FX2000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: WKŁUCIA NEONATOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6: WKŁUCIA NEONATOLOGICZNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7: ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: ZESTAW DO CIĄGŁYCH POMIARÓW PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8: ZESTAW DO CIĄGŁYCH POMIARÓW PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: ZESTAWY DO TRUDNYCH ZNIECZULEŃ STERYLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9: ZESTAWY DO TRUDNYCH ZNIECZULEŃ STERYLNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10: STETOSKOP LEKARSKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10: STETOSKOP LEKARSKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11: RESUSCYTATOR WIELOKROTNEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11: RESUSCYTATOR WIELOKROTNEGO UŻYTKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12: WKŁADY DO AUTOMATYCZNEGO WSTRZYKIWACZA KONTRASTU MEDRAD MCT PLUS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 12: WKŁADY DO AUTOMATYCZNEGO WSTRZYKIWACZA KONTRASTU MEDRAD MCT PLUS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE NR 13: SZCZOTKA DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK WIELOKROTNEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 13: SZCZOTKA DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK WIELOKROTNEGO UŻYTKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE NR 14: SZCZOTKA DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 14: SZCZOTKA DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE NR 15: TERMOMETR LEKARSKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 15: TERMOMETR LEKARSKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE NR 16: CIŚNIENIOMIERZ ZEGAROWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 16: CIŚNIENIOMIERZ ZEGAROWY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.25.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.